Jos joudut meikkaamaan töiden vuoksi, niin onko miehellä seisokki päällä jos on kotosalla kun tulet töistä kotiin?
Olettaen, että et muuten meikkaa. Monissa ammateissa on oltava toisinaan huolitellun näköinen ja meikattuna.
Kommentit (8)
Kyllä näin on. Jos nainen töihin lähtiessä laittaa todelliset high class-meikit ja vielä jonkun vartalonmyötäisen uniformun päälle, niin miehellä on koko päivän kestävä kivulias kestoseisokki.
Eli tiedät miehesi helpottaneen oloaan jonkun toisen naisen kanssa, jos kotiin tullessa mies ei hyökkää peitsi tanassa kimppuun ja hoida tarpeitaan kuin luolamies.
On näillä takahuoneen miehillä jorinat!
Vierailija kirjoitti:
Se vähän riippuu... mies nimittäin rakastaa todella vahvoja meikkejä, mutta en sellaisissa lähde ovesta ulos. Sen sijaan kotona voin vaikkapa kerran viikossa meikata vahvemmin. Se tekee hänet todella kiihottuneeksi ja siksi minutkin.
Olisipa minullakin tällainen meikkaava nainen.
Lähinnä kiihotun kun itse meikkaan voimakkaasti
m37
Mies syttyy suunnattomasti, kun tulen töistä kotiin meikit pitkin naamaa levinnein, vaatteet rypyssä, ilman pikkareita ja reiät täynnä vierasta spermaa.
Ainoastaan niinä harvoina kertoina meikkaan, kun pomoni haluaa naida minua, mieheni tietää tämän ja on todella pahalla päällä silloin ja kiukuttelee.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan niinä harvoina kertoina meikkaan, kun pomoni haluaa naida minua, mieheni tietää tämän ja on todella pahalla päällä silloin ja kiukuttelee.
Miksi se siitä kiukuttelee? Eihän se pomosi sentään taida häntä panna. Kyllä sinä voimakkaana itsenäisenä naisena saat jakee perhettä ihan kenelle haluat! Pysy sisko vahvana!
Sisko57v.
Se vähän riippuu... mies nimittäin rakastaa todella vahvoja meikkejä, mutta en sellaisissa lähde ovesta ulos. Sen sijaan kotona voin vaikkapa kerran viikossa meikata vahvemmin. Se tekee hänet todella kiihottuneeksi ja siksi minutkin.