Lievästi kipeänä pikkujouluihin?
Huomenna ois paljon odotetut työpaikan pikkujoulut toisella paikkakunnalla majoituksineen. Ikäväkseni iski pieni flunssanpoikanen just tässä pari päivää aiemmin. Kurkku on lievästi kipeänä, ääni käheä ja lievästi yskittää. On tänään tullut aivasteltuakin. Nyt illalla tuli nuhaa ja pää hieman särkee. En oo särkylääkettä ottanut ja vointi melko hyvä muuten. Lämpömittari näytti 37,2 eli ei kuumetta.
Joudunko jättäytymään pois vai meenkö mukaan keimeihin kun olo on kuitenkin aika jees? Ehkäpä särkylääkettä varoiksi mukaan.
Help...
Kommentit (8)
Ei! Et voi mennä ja tartuttaa muita.
Nuha lähtee nussimal ja korkkarit kattoon 💃
Jos huomenna olo ei ole mennyt huonommaksi, Troppaa itsesi, jos muuten tunnet olevasi kunnossa.
Buranaa
Nasol suihketta nenään - eipä vuoda hetkeen
Yskää on vaikea peittää
Älä mainosta olevasi flunssassa
Mulla alkoi korona noin. Olen parhaillaan kipeänä.
Eli ET MENE!
Mulla myös alkoi flunssa, ja pikkujoulut huomenna. Olis myös hotelli yms.varattu. No paskatuuri: ilmoitin pomolle, että en pääse. En halua lähteä sairastuttamaan muita, ja toisaalta en taitaita tässä kunnossa olla kovin virkeä juhlia.
Tuli käytyä juhlissa ja oli kyllä niin mukavaa! Flunssakin taittui. Ainoastaan ääni oli käheä, muuten olo normaali. :)
No koronahan sulla. Jos oot vika teidän porukasta, johon tarttui, mene vaan. Jos muilla ei ole ollut, vie sitten jo ihmeessä. Jaettu ilo on suurempi ilo.