Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä harrastitte seksiä ekoilla treffeillä?

Vierailija
07.12.2023 |

Jos siis on seksiä nimenomaan ekoilla treffeillä. Päästätkö vieraan ihmisen kotiisi, tai päästikö hän sinut? Vai jossain muualla? Ei lasketa nyt kännisiä yhden illan juttuja, vaan ihan selvinpäin etukäteen suunniteltuja treffejä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa, katsotaans..mitä vielä muistaa?

1. mimminluona

2. mimmin himassa

3. mun autossa

4. mun luona

5. mun himassa

6. mun luona

7. mun luona.

8. mimmin himassa

9. mimmin kylppärissä

10. mun himassa

11. mun luona

12. mimmin äidin luona

13. mimmin asuntovaunussa

14. mun himassa

15. mimmin himassa

16. mun asuntovaunussa

17. mun luona

18. mun luona

19. mimmin luona

20. mimmin himassa

21. mimmin tyttöystävän himassa

22. mimmin luona.

23. mimmin luona

24. mun luona

25. mun luona

26. mimmin himassa

27. mun himassa

28. mun luona

29. mimmin himassa

nämä muutamat joo..viälä muistin.

Vierailija
2/15 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla treffeillä ensimmäisen tyttiksen kanssa harrastettiin seksiä meillä kotona mun huoneessa. Oltiin kyllä rakasteltu jo koulussa. Siihen aikaan en kehdannut tuoda tyttöä kotiin uteliaiden vanhempien ja pikkusisarusten takia. Lopulta sit rohkaistuin ja "esittelin" hänet kotiväelle ennen kuin sulkeuduttiin huoneeseeni rakastelemaan. Toisen tyttöystävän eli nykyisen vaimon kanssa ei harrastettu ekoilla treffeillä vielä seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yks mies. En tiedä oltiinko me treffeillä edes, kai sitten. Hän kutsui mut iltapalalle jättämällä lapun työpöydälleni. Aivan mieletön kemia oli ollut meidän välillä. Hän ei edes ollut meillä töissä, vierailevana tähtenä vaan. Oltiin paikallisessa raflassa mä nättinä ja hän komeena. Sanatonta ja sanallista flirttiä pari tuntia ja tanssia kiinni toisissamme. Suudelmat siinä tanssilattialla sai mut haluamaan seksiä heti. Käveltiin kohti mun kämppää pysähdellen suutelemaan ja rakasteltiin ekaa kertaa sinä yönä kerrostalon seinää vasten. Oli keskiyö ja hiljaista. Hankauma mun sievän ruskeen mokkatakin selässä on muistona tosta kiihkosta. 

Vierailija
4/15 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniaikojen poikaystävän kanssa käytiin leffassa ja hipelöitiin toisiamme koko elokuvan ajan popparipussit näkösuojana. Istuttiin ylärivillä ja lähimmät tyypit olivat meistä pari riviä alempana. Se toiminta johti siihen, että mentiin paikan invalidivessaan panemaan. Se lattia ei nyt ollut niin puhdas puhumattakaan pehmeä mulle alimmaisena, mutta ei se siinä kiimassa haitannut mitään. Voi nuoruus...  :D  

Vierailija
5/15 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jommankumman kotona.

Ja seksiä on kyllä melkein aina ensimmäisellä treffeillä. En oikein jaksa mitään kahvilla käyntejä, jos ei ole ollut jo seksiä.

Vierailija
6/15 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki tarpeensa minuun hotellissa.

Vierailija
7/15 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa saman illan aikana. Koulun portaikossa välitasanteen alla pojan alla maaten samaan aikaan kun salissa oli musiikkitapahtuma. Koulun takapihalla metsän reunassa paloportaikon tukirakenteita vasten minä nojaamassa niihin.

Vierailija
8/15 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Koulun bändifestarin aikana olimme yhdynnässä ensin juhlasalin tyttöjen pukuhuoneessa ja sitten viimeistelimme seksinautinnon uudella yhdynnällä kellarin varastossa, jonka ovi aukesi ruuvimeisselillä, jonka poika oli piilottanut oven lähelle edellisen seksikertamme jälkeen. Siellä oli retkipatja, joka oli minulle selälläni alla pehmeämpi alusta kuin pukuhuoneen puupenkki. Tuolloin orgasmini olivat niin voimakkaita, että menetin hetkeksi ajan- ja paikantajuni kokonaan. Jatkoimme treffejä katsomalla musiikkiesityksiä ja suutelemalla samalla. Sitten kävimme läheisessä kauppakeskuksessa kaakaoilla, jotka poika tarjosi. Hän veti minulle tuolin ja istuuduin ennen häntä, auttoi takkini pois, etc. Eihän tuommoista iltaa ja kuumana minuun käyvää nuorta miestä unohda koskaan. Olin teinimielessäni niin hottis ja sain prinsessakohtelua.

Vierailija
9/15 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin illanvietossa ja sielä oli yksi alaikäinen 17v tyttis joka lähti käveleen kaupunkiinpäin samaa matkaa, olin itse vähän alle 30v, kemiaahan oli siinä jo istuessa ollut pikkuisen ja kiima kulminoitui kävelymatkalla kaupunkiin erään lääkäriaseman katoksessa jossa lopulta hain kliimaksia takaapäin jyskyttäen likkaa joka nojasi polkupyörätelineen pyöriin ja jotka ryskytti aika kovaa kaikki 20 pyörää,sain kuitenkin tiukkaa pimppaan lastit ja oli keveätä tunnelmaa hetken, kävelimme jonkun matkaa ja yhdyin häneen vielä kuusen alla pp tien vieressä

Vierailija
10/15 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton takapenkillä.

Vierailija
11/15 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpissä

Vierailija
12/15 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangaspakkojen päällä kässänluokan varastossa 4H-kerhon jälkeen. Harhautettiin vanhaa talkkaria ennen kameroiden asentamista ja siellä sitten vaan raotettiin vetskareita farkuista ja pippeli mun sisään. Treffit ne oli sikäli, että jatkettiin juttua S-marketin eteisessä puikkojätskillä ja kuljettiin käsikättä kirjastoon ja siellä vammaisvessassa jatkettiin seksiä.

Vierailija
13/15 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto autossa Nastolassa lähellä taasrastia. 

Vierailija
14/15 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asunto autossa Nastolassa lähellä taasrastia. 

Miten sait asuntosi mahtumaan autoon? Taisi olla pieni kämppä ja iso auto? 

Vierailija
15/15 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin vuokra mökki,sinne oli ihanaa viedä jatkoille ensimmäinen vieras mies.

Jäin koukkuun..eka kerralla.