Nalle Wahlroos olkoon esimerkkinä 128 miljoonan lahjoituksellaan lapsilleen
nalle näyttää, miten maa makaa
Tässä teille köyhille esimerkkiä
hahaha hahaha hahaha hahaha
Mahtaa viiksettää, kun sähkölaskut kasvaa ja leipäjono odottaa
Kommentit (10)
Eikö ne lapset itse pysty elättämään itseään?
Nalle osaa. Lapset asuvat Englannissa, jossa lahjansaajan ei tarvitse maksaa lahjaveroa. Verottomasti meni miljoonien siirto.
Hyvä isä pitää huolta jälkikasvustaan
Näin voi joskus toimia, kun ajattelee, että hyvinvointia ei luoda pelkästään sillä, että syntyy maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin voi joskus toimia, kun ajattelee, että hyvinvointia ei luoda pelkästään sillä, että syntyy maailmaan.
Niin nyt jälkikasvu sai miljoonat kokonaisuudessaan itselleen. Lahjasta ei mene veroa Englannissa, mutta perintövero olisi ollut 40 %. Jos Nalle ei olisi lahjoittanut vaan lapset olisi saaneet miljoonat vasta perintönä aikoinaan, olisivat joutuneet maksamaan luusereille miljoonista 40 %.
Vassarit aina vihaa rikkaita kun eivät halua tehdä töitä. Nallekin itse teki rahat. Isänsä kun oli köyhä. Samoin tekivät nyt lapset.
Köyhät kyykkyyn ja kokoomuksen numero lappuun.
Ei ole toikaan pelle antanut euroakaan hyväntekeväisyyteen. Onneksi kuolee kohta pois, en jää kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vassarit aina vihaa rikkaita kun eivät halua tehdä töitä. Nallekin itse teki rahat. Isänsä kun oli köyhä. Samoin tekivät nyt lapset.
Köyhät kyykkyyn ja kokoomuksen numero lappuun.
Sarkasmi ei pure tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin nyt jälkikasvu sai miljoonat kokonaisuudessaan itselleen. Lahjasta ei mene veroa Englannissa, mutta perintövero olisi ollut 40 %. Jos Nalle ei olisi lahjoittanut vaan lapset olisi saaneet miljoonat vasta perintönä aikoinaan, olisivat joutuneet maksamaan luusereille miljoonista 40 %.
Noin tekee järkevä ihminen.
Mikä sinua vaivaa? Onko tuosta oikein diagnoosi? Luuseri on muka hyvillään siitä että rikkaat ovat rikkaita. Aika erikoinen mental case.