onko muilla tyttöä joka suostuu laittamaan vain vaaleanpunaista tai punaista päälleen?
Esim. meillä ei suostu laittaamaan ihanaa vihreää uutta välikausihaalaria päälleen. Kaikki vaatteet pitäisi olla punaista tai vaaleanpunaista,lukuunottamatta farkkuja, ruskea ja vihreä,oranssi ja sininen, ei kelpaa. =( plääh....
lapsi 3-v ja prinsessakausi päällä. Kaikki prinsessat on ihania.
Ostatteko vain tytön värityksen mukaisia vaatteita?
Kommentit (5)
nuorempi on vähän tarkempi, mutta ei hänelläkään mitään tiettyä väriä pidä vaatteet olla. Katsoo vaan että niiden vaatteiden pitää sopia toisiinsa. No, ehkä jotain mustaa haalaria ei päälleen laittaisi...
Ihan sama onko takki sininen, ruskea vai vaaleanpunainen.
Mutta... aloitti muutama viikko sitten päiväkodissa ja kuinka ollakaan on alkanut yhtäkkiä tiedostaa, että tyttöjen "kuuluu" suosia tiettyjä värejä. Ärsyttävää.
niin ei kelpaa mikään muu väri kuin musta. Ja se on ehdotonta: turha yrittää ehdottaa muun väristä vaatetta tai meikkiä
pojat ei suostu käyttämään muuta kuin mustaa, tummanvihreää tai sinistä. Tyttö myös hyvin tarkka, vain vaaleanpunainen ja puhdas punainen käyvät. Olen kyllä ostanut muunkin värisiä, mutta hyllyille ne ovat jääneet. Olen ajatellut asian niin, että pitäköön kukin mikä väri miellyttää. En minäkään viihdy "väärän" värisissä vaatteissa (olen siis itsekin hyvin tarkka väreistä), joten annan lapsille saman oikeuden.
päästään helpommalla kun ostetaan vaaleanpunaista
jotkut yksittäiset vaatteet pääsee suosikeiksi vaikka on väärän värisiä.