Asioita, joista useimmat nauttivat, mutta sinä et saa mitään irti
Listataan tällaisia ja peukutetaan sen mukaan, ollaanko samaa mieltä.
Kommentit (57)
Liikunnan harrastaminen. Teen sitä pakosta, jotta pysyy jonkinlainen kunto yllä. Koskaan en ole kokenut sitä "liikunnan jälkeistä hyvää oloa" mitä monet hehkuttavat. Olen kokeillut kaikenlaisia lajeja, liikkua yksin, ryhmässä, kovilla sykkeillä, rauhallisesti jne. mutta ei.
Itkeminen veteraaneille televisiossa.
Nykymusiikki, persut, persut, nykymusiikki..
Biletys
Humalahakuinen juominen
Sauna
Tosi-tv
Huvipuistot
Massatapahtumat
Alkoholista ei ole koskaan tullut hyvä olo. Korkeintaan sellainen, että tuntuu että pyörtyy ja sen päälle tuntuu kömpelöltä. En jotenkin saa samanlaisia kiksejä kuin muut. Jos sitten juo urakalla, niin on aivan kamala olo aamulla. Lisäksi joka ikinen alkoholijuoma maistuu mielestäni pahalle eli etanolille. Nekin juomat, jotka maistuvat hyviltä maistuisivat mielestäni paremmalle, jos siinä ei olisi alkoholia.
Työporukan virkistyspäivät. Mieluummin vaikka kaksi tavallista työpäivää kuin yksi pakollinen iltapäivä jotain muka-hauskaa aarteenmetsästystä ja kollegoiden pakkokehumista.
Lasten kanssa leikkiminen ja ajanvietto on mulle yhtä tuskaa. En osaa olla lasten kanssa ollenkaan. Ei hätää, ei ole omia :)
Seksikin on mulle yhdentekevää, vaikka pystyn sitä kyllä harrastamaan miehen takia. Se ei vain tunnu missään. Saan orgasmin vain itse tehtynä, en miehen kanssa.
Alkoholikin on mulle yhdentekevää. Voin kyllä juoda lasillisen sosiaalisesta pakosta, mutta saan vain päänsäryn enkä tule humalaan, joten sinänsä juon mieluummin jotain hyvänmakuista.
Shoppailu ja kaupoilla pyöriminen.
Tempparit ja muut wt tositv sarjat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi
Arvasin että tämä on ensimmäisten joukossa koska ollaan katkerien velavanhapiikojen palstalla.
Kuin? Eipä ne vanhatpiiat, jotka eivät seksistä pahemmin välitä, taida pahemmin ko. toimintaa harrastaa. Enemmän se on riesana ja pakollisena pahana kaikentasoisissa parisuhteissa.
Teatteri. Alan kohta olla siinä iässä, jossa siitä pitäisi innostua. On vaan ärsyttävää.
Kosmetologilla käynti, kasvohoito.
Shoppailu. Esim. tuntitolkulla vaatekaupoissa kiertäminen. Ruokaostoksilla käyntikin on tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi
Arvasin että tämä on ensimmäisten joukossa koska ollaan katkerien velavanhapiikojen palstalla.
Voi hyvä luoja. Miten joku voi raivostua siitä, jos joitain täysin tuntemattomia henkilöitä ei kiinnosta seksi? :D
Ryhmäjumppa
Katkaravut
Lautapelit