Miten onnistuisi 2,5 v:n kanssa 3 viikon matka Australiaan?
Kommentit (7)
Mutta omasta kokemuksesta meidän pojan kanssa sanoisin, että ihan hyvin. Emme tosin olleet Australiassa emmekä kolmea viikkoa vaan Etelä-Amerikassa ja viisi viikkoa. Lennot olivat koettelemus, mutta niistäkin selvittiin. Poikamme on aika vilkas mutta iloinen tapaus, joten tekemistä piti kyllä keksiä lennolla eikä uni kunnolla maittanut. Mutta paremmin se meni kuin pelkäsin, osa taisi olla uutuudenviehätystä :o) Takaisin tultaessa poika oli känkkäisempi, mutta ihan ok meni sekin.
Reissussa oltaessa tietty kaikki on aina vaikeampaa kuin rutiinit kotona, mutta rennolla asenteella ja jonkinnäköisitä aikatauluista kiinni pitäen päivät menevät hyvin.
Tämä on nyt siis mun subjektiivinen kokemus -lapsemme on helppo ja nukkuu sekä syö hyvin, missä vaan, mitä vaan.
T:äiti ja reissaajapoika 2v2kk
Lennot on kyllä karseet. Varsinkin, jos lapsella ei ole omaa istumapaikkaa.
Mulla on kokemus usan matkasta saman ikäisen kanssa ja hyvin meni. Aikaero oli enemmän ongelma vanhemmille kuin lapsille.
Australia on hyvä maa lasten kanssa. Hyvää ruokaa ja rento meininki.
Siis tietty tuon ikäisellä oma paikka. Hyvä minä ; )
Kannettava dvd-laite on pitkällä lentomatkalla kätevä.
kirjoja jne. koneeseen. Naposteltavaa.
5
Riippuu kyllä lapsen luonteestakin aika paljon. Ja äidin hermoista. Itse olen reissannut jo monta kaukomatkaa oman lapseni kanssa. Ja melkeinpä voin sanoa, että niillä reissuilla olen tutustunut enemmän paikallisiin ihmisiin, kuin aikana ennen lasta;) Australiassa en ole ollut, mutta etelä- ja pohjois-amerikka on tullut tutuksi. lapsi oli ensimmäisellä reisuulla 1-vuotias ja matka oli jo tuolloin elämyksiä täynnä. kaikki reissut on meillä mennyt hyvin. t: toisen reissaaja lapsen äiti
Infernaaliset lennot ja hirveää kiukuttelua aikaeron vuoksi useita päiviä, mutta mites nitä nyt voisi välttää?