Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eskarilaisella TAAS lenkkarit kulahtaneet ja reikäiset. Ostanko enää uusia tälle syksylle vai

Vierailija
03.09.2008 |

.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaako tässä vaiheessa ostaa jotkut korkeamman malliset kävelykenkätyylisemmät joilla sinnitellään lumien tuloon? Poika tosin erittäin liikunnallinen ja lenkkarit olisi ehkä siksi hyvät. Käyttääkö tän ikäiset yleensä lenkkareita ihan lumien tuloon asti... vai?

Vierailija
2/17 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyttäisin niitä reikäisiä ja kumisaappaita talvikenkään saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo poika saa kyllä kaikki lenkkarit risoiksi, kulahtaneiksi ja kaikki joissa on tuota hengittävää "reikäkohtaa", rikkuu niistä kohdin kokonaan, myös monissä kärjet kuluu puhki (kuten näissä). Nämä ostin vähän ennen eskarin alkua, eli eivät vielä ole vanhatkaan.

ap

Vierailija
4/17 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkin tarjouslenkkarit.

Vierailija
5/17 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan lapsille kangaroosin lenkkareita ja kestävät kyllä seuraavillekin lapsille varakengiksi. Varmaan kuukausi sitten ostin tarjouksesta eskaripojalle uudet kangaroosin lenkkarit varmaan 29e:llä.

Vierailija
6/17 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ostaisin ehdottomasti uudet lenkkarit.

Vierailija
7/17 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä olla edes eskarissa vielä! Poika on 4 vee, ja meillä on ollut kalliita ja halpoja lenkkareita, ja kaikki saa niin rikkiriekaleiksi, etten voi tajuta! Oon miettinyt ihan samaa et voisko kohta jo alkaa käyttää vaikka kumisaappaita talven tuloon saakka, niitä ei vielä oo saanu rikki :)

Vierailija
8/17 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli samaa täällä pohdin - vieläko ostais uudet

Vierailija
9/17 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en myöskään koskaan osta mitään halpiksia, suosin kangaroosin lenkkareita, olin tyytyväinen myös reimatecin lenkkareihin. Ei ole ikinä tullut tilannetta, että lenkkarit olisi pitänyt vaihtaa siksi että ovat menneet huonoksi! Aina ovat menneet vaan pieneksi. Mutta, meillä kyllä lapset menee lenkkareissa sinne asti kunnes alkavat sitten pitämään goretex-talvikenkiä.

Vierailija
10/17 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua... Meillä ei tosiaankaan ole mitkään maailman kilteimmät ja rauhallisimmat lapset, mutta kyllä heillä jotkut kangaroosit kestää ja kestää, ja niitä käytetään paljon!! Ja rymytään joka puolella...

Vierailija
11/17 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin ap

Meillä tosin poika ulkoilee todella paljon. Pelkästään eskarimatkoihin kuluu liki 2 tuntia kävellen joka päivä (4 km per suunta, kävellen mennään).

Rymyää sitten eskarin ulkoiluajat ja kotona illat ja iltapäivät. Enimmän osan päivästään on ulkona eli lenkkareita kyllä käytetäänkin.

Mutta kyllä siis sai myös Kangaroosit hajalle, ja nopsaan menivätkin. Tästä syystä siirrytty nyt halvempiin. Myös Reimatecin lenkkarit meni pikavauhtia hajalle, samoin Eccon lenkkarin tapaiset kului kärjistä se pinta pois eivätkä kestäneet sitten enää vettä ja näyttivät kamalilta.

ap

Vierailija
12/17 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalilla leikkimisellä ja touhuamisella - tarranauhat on rikki ja lenkkarit muutekin tosi kulahtaneet (kangaroosit) eivätkä ole edes olleet ainoat kengät käytössä.... Sen takia ei huvita maksaa enää merkkikengistä.

Vierailija
13/17 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kiinnittäisin huomion laatuun. Osta mukava tuntuiset ja mielellään kahdet jotta

jalat saavat vaihtelua. Sokoksella goret lyhyellä varrella juuri 50€

Vierailija
14/17 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap osti lapselleen lenkkarit ennen eskarin alkua. Siitähän on vasta 4 viikkoa!

Miten voi kukaan kuluttaa kenkänsä puhki 4 viikossa - olis sitten halvat tai kalliit?

Mulla on 3 lasta ja kyllä heille samat kengät menee koko kauden. Esim nyt käytössä on lenkkarit jotka on ostettu keväällä tai jopa viime syksynä, jos vielä mahtuivat jalkaan. Ei kenelläkään heistä ole kengät puhki kuluneet vieläkään. Pesueessa on liikkuvia lapsia - poikia ja tyttöjä.

Vierailija
15/17 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso että kärki on kumia. Ainakin joissakin Vikingin ja Adidaksen malleissa on. Pitää lapsella kunnon kengät olla vaikka menisivätkin miten nopeasti tahansa rikki.

Vierailija
16/17 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saadaan liikunta into loppumaan ja yksi sohvaperuna lisää. Jotkun vanhemmat ei sitten yhtään ajattele lasten parasta.

Itse käyttäisin niitä reikäisiä ja kumisaappaita talvikenkään saakka.

Vierailija
17/17 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo poika saa kyllä kaikki lenkkarit risoiksi, kulahtaneiksi ja kaikki joissa on tuota hengittävää "reikäkohtaa", rikkuu niistä kohdin kokonaan, myös monissä kärjet kuluu puhki (kuten näissä). Nämä ostin vähän ennen eskarin alkua, eli eivät vielä ole vanhatkaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi