Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Helsingin Tuomiokirkon jumalanpalveluksessa häiriöitä

Vierailija
06.12.2023 |

Nämä ihmiset on täynnä vihaa ja haluaa purkaa sen jotenkin.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset jotka eivät käy ikinä kirkossa tai maksa kirkollisveroa loukkaantuvat syvästi.

Tätä samaa mietin myös. Yhtäkkiä kirkko ja sen julistama yskonto on ihan tärkein noille, jotka sitten taas arjen alkaessa aloittavat kaiken kirkkoon kuuluvan haukkumisen. Todella tekopyhää.

Minä olen kristitty joka ei käy kirkossa tarpeeksi. Kyllä tuo on silti minusta loukkaavaa ja huonoa käytöstä. 

Eikö Jeesuskin loukannut ihmisiä? Loukkaantuminen on aina vain merkki turhasta ylpeydestä.

Jeesus tiesi, että hänen sanansa olivat herättäneet opetuslapsissa ärtymystä, ja hän sanoi heille: "Loukkaako tämä teitä? (Joh. 6:61)

Mutta n

Lisään vielä sen, että kristinuskossa on ydinasemassa ajatella asioista kuten kristitty. Jos jossain näkee epäkohtia, sen pitääkin herättää tunteita. Kristityt eivät ole liberaaleja, joiden mielestä kaikenlainen sekoilu ja häiriköinti on ihan hyväksyttävää, koska kaikki saavat tehdä mitä huvittaa eikä sitä saisi tuomita. 

Vierailija
62/74 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen, miten nuo mielenosoittajat ovat kirkkoon päässet lehtereille asti. ?

Ja levittäneet sieltä alas banderolleja. ?

Eikö kirkossa ole mitään turvallisuusvalvontaa, ennen jumalanpalveluksen alkua.

Etenkin kun tuollaiseen osallistuu maan korkein johto. Presidentti puolisoineen ja hallituksen ministereitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi kunnioittaa tilaisuutta, ohjeita, käytöstapoja?

Kapinahenkiset eivät omaa käytöstapoja, eivätkä tottele ohjeita. Elävät omilla säännöillä tässä yhteiskunnassa.

Vierailija
64/74 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen vastuu, että ylipäätänsä pääsivät sisään. Valtion johto sentään paikalla. Pahaa jälkeä olis syntynyt muutamalla käsikranaatilla.Onko jo sisäministeri ilmoittanut eropyyntönsä.

Ulkoministeriöhän tästä tilaisuudesta oli vastuussa.

Vierailija
65/74 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi kunnioittaa tilaisuutta, ohjeita, käytöstapoja?

Kapinahenkiset eivät omaa käytöstapoja, eivätkä tottele ohjeita. Elävät omilla säännöillä tässä yhteiskunnassa.

Silti nämä vassarit ovat röyhkeästi käsi ojossa yhteiskunnan suuntaan ja vaativat yhtä ja toista itselleen, mutta yhteiskunnan yhteiset säännöt ei kelpaakaan.

P T H Y I !

Vierailija
66/74 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä ihmiset kehtaa hamasin iskun jälkeen? Eivät taida ymmärtää mitä hamas teki naisille, lapsille ja vanhuksille.

Näille juutalaiset ei ole ihmisiä. Mieti, tuota porukkaa meillä ihannoidaan ja ensi kesän festareista mikä tahansa voi olla lapsesi viimeinen. Honkasalo kertoo kyllä sen jälkeen medialle, miksi juuri sinun lapsesi ei palannut kotiin.

Eikä juutalaisille palestiinalaiset ole ihmisiä. Israel on tappanut melkein 10-kertaisesti.

Mietipä kuka aloitti. Muslimit hyökkäsi ensin.

Tutki taustoja. Kaikki hyökkäykset on muslimien aloittamia. Tarve väkivaltaan on niille kuin hengittämistä. Muut vaan puolustautuu.

Yleisesti ottaen vaikuttaa siltä ettei vass

Islam-usko on maailman väkivaltaisin uskonto. Muslimit eivät osaa elää kuin sivistyneet ihmiset.

Vierailija
67/74 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Kanalalta oli hyvä kommentti.

Vierailija
68/74 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelissa naisilta leikattiin tissit irti ja tapettiin!

Tätä tapahtui naisen ollessa elossa ja samalla rai**taan.

Hamasin aika kulunut loppuun, kuten myös kannattajien.

Vierailija
69/74 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset jotka eivät käy ikinä kirkossa tai maksa kirkollisveroa loukkaantuvat syvästi.

Tätä samaa mietin myös. Yhtäkkiä kirkko ja sen julistama yskonto on ihan tärkein noille, jotka sitten taas arjen alkaessa aloittavat kaiken kirkkoon kuuluvan haukkumisen. Todella tekopyhää.

Minä olen kristitty joka ei käy kirkossa tarpeeksi. Kyllä tuo on silti minusta loukkaavaa ja huonoa käytöstä. 

Eikö Jeesuskin loukannut ihmisiä? Loukkaantuminen on aina vain merkki turhasta ylpeydestä.

Jeesus tiesi, että hänen sanansa olivat herättäneet opetuslapsissa ärtymystä, ja hän sanoi heille: "Loukkaako tämä teitä? (Joh. 6:61)

Mutta n

"Jeesusta loukkasi monikin asia ihmisten käytöksessä. Eikä se liittynyt ylpeyteen, vaan siihen että ihmiset eivät toimineet kuten hän opetti. Kyse on siis arvoristiriidasta. Ja loukkaantuminen eli harmistuminen jonkun huonosta käytöksestä on aivan normaali ja hyväksyttävä tunne. "

Et ole ilmeisesti vieläkään sisäistänyt Raamatun keskeistä teemaa. Ylpeys on ilmestyskirjan peto.

He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan? Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi. Niin se avasi suunsa ja alkoi herjata Jumalaa. Se herjasi hänen nimeään ja hänen asuinsijaansa ja niitä, jotka asuvat taivaassa.Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat. Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä, kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan.  Jolla on korvat, se kuulkoon: Kenen osana on vankeus, se joutuu vankeuteen, kenen osana on kaatua miekkaan, se kaatuu miekkaan. Nyt kysytään pyhiltä kestävyyttä ja uskoa. Ilm. 13:4,10

Jumala on luonut saatanan (vastustajan) ja sen enkelit kurittamaan ihmistä, jotta ihmisestä ei tulisi liian ylpeitä. Ihmisen ylpeys vastustaa Jumalan tahtoa.

Niin Herra sanoi saatanalle: "Oletko pannut merkille palvelijaani Jobia? Sillä ei ole maan päällä hänen vertaistansa; hän on nuhteeton ja rehellinen mies, pelkää Jumalaa ja karttaa pahaa. Vielä hän pysyy hurskaudessansa, ja sinä olet yllyttänyt minut häntä vastaan, tuhoamaan hänet syyttömästi." Job 2:3

Vierailija
70/74 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on pakko kerskailla, vaikkei siitä hyötyä olekaan. Siirryn nyt näkyihin ja Herran ilmestyksiin. Tunnen erään Kristuksen oman, joka neljätoista vuotta sitten temmattiin kolmanteen taivaaseen. Oliko hän silloin ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala. Ja tästä miehestä tiedän, että hänet temmattiin paratiisiin ja hän kuuli sanoja, joita ihminen ei voi eikä saa lausua. Oliko hän ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala. Tästä miehestä minä kerskailen, itsestäni en, paitsi heikkoudestani. Vaikka tahtoisinkin ylpeillä, en olisi mieletön, sillä puheeni on totta. Sitä en kuitenkaan tee, jottei kukaan ajattelisi minusta enempää kuin hän minusta näkee tai kuulee. Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi. Olen kolme kertaa pyytänyt Herralta, että pääsisin siitä. Mutta hän on vastannut minulle: "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima. Siksi iloitsen heikkoudesta, loukkauksista, vaikeuksista, vainoista ja ahdingoista, joihin joudun Kristuksen tähden. Juuri heikkona olen voimakas. 2. Kor. 12:1,10

Vierailija
71/74 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä ihmiset kehtaa hamasin iskun jälkeen? Eivät taida ymmärtää mitä hamas teki naisille, lapsille ja vanhuksille.

Näille juutalaiset ei ole ihmisiä. Mieti, tuota porukkaa meillä ihannoidaan ja ensi kesän festareista mikä tahansa voi olla lapsesi viimeinen. Honkasalo kertoo kyllä sen jälkeen medialle, miksi juuri sinun lapsesi ei palannut kotiin.

Eikä juutalaisille palestiinalaiset ole ihmisiä. Israel on tappanut melkein 10-kertaisesti.

Miksi ei olisi? Hamas ei ole luovuttanut panttivankeja eikä pyytänyt anteeksi.

Ja jatkaa koko ajan ohjusiskuja Israeliin. Aivan sietämätön tilanne Israelissa. 😡

Vierailija
72/74 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kari Kanalalta oli hyvä kommentti.

Mistä voi lukea?

Vierailija
73/74 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus Kristus  Juutalainen syn yli 2000 ,häntä  sitten ja täällä islam palestiinalaiset  kuvittelee ajavansa laulullaan  joelta merelle juutalaiset kokonaan pois.

Niin ja juutalaiset yli 3000 vuotta sitten. Israelist löytyy antiikin muinaisia hebrealaisia tekstejä kiviin hakattuina   joita nykyihminen hebreaa osaava pystyy lukemaan.

Palestiinan kannattajilta, jja palestiinalaisilta itseltään, puuttuu historian tuntemus. 

Vierailija
74/74 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyi Anu Pulkkinen soittavan urkuja. 

Oon mie kerran peppuseksiä saanu..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän