Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

iemmin Veera, 24, veti piriä päivittäin Nyt hän on toimitusjohtaja

Vierailija
06.12.2023 |

Veera on entinen narkomaani joka teki täydellisen elämäntapamuutoksen. Nyt hän on menestyvän yrityksen toimitusjohtaja ja äiti. 

Kommentit (24)

Vierailija
2/24 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni toimitusjohtaja vetää piriä päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Veeralla on varaa kokaiiniin.

Vierailija
4/24 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa hänelle, mutta en lähtis kuvaamaan omaa muutosta sillä ulkosella että on joku toimitusjohtaja ja nyt asiat ovat "hyvin", se oma sisänen muutos on se tärkein ja se taistelu ja kehitys mitä sisällä on käynyt. 

Toki nää jutut aina myy enemmän kun ne esitetään hölmösti että "NYT ON RIKAS JA RAHAA!!!!!" 

Vierailija
5/24 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinsä firmassa, aika helpoo paikka mennä, mutta hyvä hänelle, että asiat nyt hyvin

Vierailija
6/24 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu mennä lehteen kertomaan äidin ottaneen narkkarikakaransa töihin? Ei ole tässä mitään saavutusta.  

Vierailija
7/24 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu antaa ymmärtää suurta sankaruutta mutta ÄITI on mahdollistanut työn firmassaan. Aivan naurettavaa. Ei siis kerro mitään henkilön osaamisesta. 

Vierailija
8/24 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno tarina, tykkään!

Vierailija
9/24 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttu antaa ymmärtää suurta sankaruutta mutta ÄITI on mahdollistanut työn firmassaan. Aivan naurettavaa. Ei siis kerro mitään henkilön osaamisesta. 

Tämä on näitä "sankarikertomuksia" kun aloitin nollasta ja nyt olen miljonääri. Äiti tosin laittoi rahat tilille omistaan...

Vierailija
10/24 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on jutun pointti? Se että äiti pelastaa vai mikä. On päivän selvää ettei mihinkään muualle olisi otettu edes työhaastatteluun. Helppohan se on mennä menestyvän firman "töihin" kun ei itse ole tarvinnut tehdä mitään.

Vierailija
11/24 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin eräs tuttu ootti firmaansa poikansa töihin. Sellainen kukkopoika.

Vierailija
12/24 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi perustaa firman ja olla siten toimitusjohtaja. Minäkin olen, vaikka teenkin sitä vaan sivutoimisesti.

Vierailija
13/24 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää, kun on tissit ja hyvä perse, niin kaikki ovet ovat avoinna jopa nisteille

Vierailija
14/24 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta en ihmettele. Ei kumpaakaan rooliin ihan nössykät pääse, niin nössykät menee palkkatyöläisiksi. Molemmat roolit kertoo riskinottokyvystä.

saaren taika on kyllä tehnyt ihmeitä viimeisen vuoden aikana.

Vierailija
15/24 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana Veera sairastui keskivaikeaan masennukseen.

Käytin tuolloin jo alkoholia ja kannabista. Se ei edesauttanut henkistä hyvinvointia, enkä jaksanut aina aamuisin lähteä edes kouluun.

Vanhemmille mitalli?

Vierailija
16/24 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat perusti hänelle yrityksen mutta ei pitäneet häntä poissa päihteistä?

Olin tehnyt tatuointeja 14-vuotiaasta asti, ja oman yrityksen perustaminen oli minulle iso juttu. Samaan aikaan äitini perusti Saaren Taika-yrityksen, jonka toiminnassa koko perheemme oli mukana alusta alkaen.

Vierailija
17/24 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen tatuoinnit ja huumeet pyörii edelleen käsi kädessä.

Olen ammattitutkinnon suorittanut kuvataiteilija ja monet kysyneet miksi en ala tatuoijaksi kun osaisisin helposti. Sanon että elämänkatsomus ja arvot estää piirtämästä ihmiseen.

Vierailija
18/24 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa aina nämä toimitusjohtajan tittelillä kerskuvat kun on joku vanhempiensa perustama pikkupuoti. Eli perheensä perustanut ja pyörittää toimintaa, Veera sai kivan tittelin äidiltään.

Itsekin voisin olla toimitusjohtaja jos käskisin isääni nimittämään minut hänen puusepänverstaan TJksi.

Vierailija
19/24 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on jutun pointti? Se että äiti pelastaa vai mikä. On päivän selvää ettei mihinkään muualle olisi otettu edes työhaastatteluun. Helppohan se on mennä menestyvän firman "töihin" kun ei itse ole tarvinnut tehdä mitään.

Jutun pointti on että huumeriippuvuudesta voi päästä eroon ja palata normaali elämään. Olla kuin kuka tahansa, saavuttaa mitä tahansa.

Täällä junttilassa äimistellään jopa sitä että viihdeartisti jää kiinni huumeista. Ihan oikeasti. Ja ex-poliitikko on joka kahvihuoneen puheenaihe kun hänen bikinipyllynsä on netissä. Suomi putos puusta, vissiin eilen..

Vierailija
20/24 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta en ihmettele. Ei kumpaakaan rooliin ihan nössykät pääse, niin nössykät menee palkkatyöläisiksi. Molemmat roolit kertoo riskinottokyvystä.

saaren taika on kyllä tehnyt ihmeitä viimeisen vuoden aikana.

Riskinottoa kun äiti perustanut firmn ja koko perhe mukana pyörittämässä toimintaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi