Hitsit, ilmoitin meidän perheen yhteen toistv juttuun ja nyt
tuli vähän aikaa sitten tuotantoyhtiöstä soitto ja siellä oltiin kovasti meidän kannalla eli todennäköisesti päästäisiin mukaan jos vaan halutaan. Nyt olen kuitenkin alkanut miettiä että onko se julkisuus nyt niin hyvä juttu ja varmaan sitten tälläkin palstalla aikanaan pohdittais ja arvosteltais meidän perhettä. Toisaalta tämä olisi ainutkertainen tilaisuus ja ohjelman formaatti olisi todella mielenkiintoinen ja itsellekin hyödyllinen, normaalisti en näistä nöyryytys-tositv-sarjoista edes niin välitä. Mitähän tekis? Perheeni on sanonut, että asia on viiemkädessä minun päätettävissäni...
Kommentit (8)
Silti oma kantani on, että en KOSKAAN mistään hinnasta lähtisi mukaan, en todellakaan haluaisi antaa yksityisyyttäni, ulkonäköäni, puhettani, sisustustyyliäni, elämäntapaani ja perhe-elämääni koko kansan silmätikuksi.
Asia on myös mielestäni moraaliton nimenomaan lasten kannalta, heillähän ei ole reaalisia mahdollisuuksia kieltäytyä ohjelmasta.
haluaa viedä koko perheensä nöyryytettäväksi tv:seen.....jos nyt sitoudut ja laitat nimen paperiin, niin muista, että perua et voi vaikka tapahtuisi mitä.
esim. nuo vaimot vaihtoon ohjelmat ovat ollet ihan mukavia, eli jos sen tapainen, niin menkää ihmeessä.
MIettikääpä itse:
-Ekat unelmakämpän henkilöt, talon henkilöt, ekan BB:n kolme ekana lähtenyttä jne jne...
En minä ainakaan muista, korkeintaa tarkan miettimisen jälkeen. Joten mitä väliä, jos täällä pari päivää jauhetaan..?
onneksi kuitenkin löysimme ihanan hauvan ihan tosi elämässä ilman tv-ohjelmaa :) Mutta siis tuollaiseen ohjelmaan voisin mennä.
ohjelma on esim. Sillä siisti tms. joka kestää vaih hetken ja on sillä selvä, niin ehkä ok. Mutta jos siinä pitää roikkua mukana useampi jakso niin ei ei.
vaitiolovelvollisuus sitoo
ap