Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas joutuu ruokaa laittamaan

Vierailija
06.12.2023 |

Sama juttu joka päivä. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas, mikä oivallus.

Tämä onkin Jämsän Suuren Ajattelijan, mensalaisen nokisutarinrouvan ehtymättömästä aarrearkusta. Siellä niitä oivalluksia riittää.

Juu, oivalsin kyllä heti :D

Ja Ammattivalittaja sen kuin jatkaa piikomistaan ja siitä valittamistaan. On kyllä niin mensalaista toimintaa, ettei tällainen tavan tallaaja ymmärrä yhtään.

Vierailija
22/30 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ammattivalittaja palannut? Miehensä luo ja palstalle? On senverran tasokasta settiä.

Ei se koskaan lähtenytkään. Ei miehen luota eikä palstalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ammattivalittaja palannut? Miehensä luo ja palstalle? On senverran tasokasta settiä.

Ei se koskaan lähtenytkään. Ei miehen luota eikä palstalta.

Olihan sillä se sininen mielikuvitustalo, jossa se välillä asui. Älä unohda sitä 🏡🌞

Vierailija
24/30 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää kyllä tunnen sielujen sympatiaa ammattivalittajaa kohtaan. Ihan paskasti menee meillä molemmilla. No, mä olen vaihteeksi vapaa, ei ollutkaan kuin 2v vuosipäivä 3 päivää sitten, ja ei muuta ku turpiin ja onnea.

Vierailija
25/30 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää kyllä tunnen sielujen sympatiaa ammattivalittajaa kohtaan. Ihan paskasti menee meillä molemmilla. No, mä olen vaihteeksi vapaa, ei ollutkaan kuin 2v vuosipäivä 3 päivää sitten, ja ei muuta ku turpiin ja onnea.

Sympatiat sulle. Mutta älä yritä Ammattivalittajan kanssa kilpailla. KENELLÄKÄÄN ei mene yhtä huonosti kuin sillä, ainakaan jos valituksen määrällä mitataan.

Vierailija
26/30 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännityksellä odotamme Valiksen seuraavaa postausta. Jonka otsikkona todennäköisesti on Taas joutuu tiskaamaan.

Vierailija
27/30 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännityksellä odotamme Valiksen seuraavaa postausta. Jonka otsikkona todennäköisesti on Taas joutuu tiskaamaan.

Tai joku vaikerrus köyhän perheen joulusta tai hyvesignalointi omasta hyväntekeväisyystyöstä (mitä lie salaperäistä se sitten liekin).

Vierailija
28/30 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana on etuoikeus saada laittaa ruokaa. On paljon perheitä missä ei ole mistä laittaa kunnon ruokaa.

Vierailija
29/30 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas, mikä oivallus.

Aika monella muulla esim mieskin laittaa ruokaa.

Niin no, ei kaikilla. Ei esim mulla sellaisia ole ollut. No, olisin joutunut tänään laittamaan ruokaa ja tiskaamaan, vaikka nilkka on niin kipeä että hyvä jos pystyn liikkumaan tai edes seisomaan.

Mies kävi kiinni ja heitti ulos, niin eipä tarvi onneksi hoitaa kuin itsensä.

V***u mitä juttuja.

Vierailija
30/30 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei tarvitse tehdä ruokaa kun eilen tein kaksi annosta. Pakkauskoot on sellaisia että niistä tekee 2-3 annosta riippuen mistä ja mitä tekee. Ei se tekeminen mikään vaiva ole paitsi silloin kun laiskottaa tai on kipeä.

M