*** TOUKOTAAPEROT torstaina***
Kommentit (23)
KI-RA oli myös ollut ultrassa,hienoa että kaikki hyvin!! Neuvolakuulumisiakin oli,onneksi kaikilla on asiat kohdallaan ja äidit ja vauvat voivat hyvin(supisteluista,iskiaiskivuista jne. huolimatta) jaksuja kuitenkin kipujen ja supistelujen kans!!toivottavasti suppailut pysyy kivuttomina/harmittomina. niistä puheen ollen itekkin oon kyllä nyt ollu tuntevinani mahan kovettumista. ihan vain hetkellisiä,mut kyllä ne niitä taitaa olla.
KOLMEPLUSYKS Oi miten lohduttavaa kuulla kuinka sun kohdalla kävi istukan kans,onneks nousi:) kiitos vain,helpotti kovasti mieltä kuulla kokemus. vaikka eikai tässä nyt mitään hätää ole...kuhan säikähdin ja asiasta kun ei ole kokemusta eikä tietoakaan paljon yhtään.
VAKUUTUKSESTA; Me otetaan tälle tulevalle sama vakuutus mikä on pojallakin. se otettiin ennen syntymää lähivakuutuksesta(lapsiturva) mut en oo kyllä kauhean tarkasti siihen perehtynyt eikä oo tarvinu korvauksia onneks hakea. mutta otetaan kuitenkin taas vakuutus jo ennen syntymää,kun koskaan ei tiedä mitä tuleman pitää. ja sama vakuutus otetaan mikä pojallekkin otettiin ja onhan se vieläkin;) just tänään ultrasta kun oltiin tulossa nii miehelle sanoinki et pitäis kohta mennä sitä vakuutusta ottamaan :)
eipäs tässä sitten ihmeempiä....iltapalalle ja sänkyyn!Lainasin kirjastosta pari kirjaa,jos lukis ennen nukkumaan menoa sais paremmin unen päästä kiinni! on mennyt nyt muutama yö niin huonosti. en saa illalla nukuttua ja häiriinnyn pienistäkin äänistä(mies välillä kuorsaa grrrrr:( ) ja viime yönä poika valvotti...huoh että väsyttää!en varmasti ole ainut;) Hyviä öitä!!
Onnipapunen, kiitos kun kerroit Keijoannikin tuloksista. Ehdin ne lukaista jo päivällä. Nyt näin sitten heti perään tulleen Keijoannikin oman viestin ja olipas kiva lukea noin positiivisia ajatuksia. Sinulla on varmasti nyt helpottunut olo. Koitahan parannella flunssaa. Ja yritä olla murehtimatta koulujuttuja. Tiedän, että se on helpommin sanottu kun tehty. Muistan kuinka itse järkkäilin miehen kautta koulujuttuja, kun olin Naikkarilla täyslevossa. Ihan hullua. Jotenkin vaan kaikki pyöri niin mielessä, kun siellä makasi 24h.
Murmeliitta, kyselit äippähousuista. Etsit varmaan ihan erilaisia, kun minä ostin, mutta kerron kuitenkin. Ostin nimittäin Kampin Polar O. Pyretin kaupasta sellaset mammatrikoohousut. Vähän kun verkkarit, mutta ihan siistit, kun ne on mustat. Ei varmaan ihan parhaiten pukevat tällaselle päärynävartalolle, mutta tosi mukavat päällä. Oli vaan niin julmetun pitkät että piti lyhentää tosi paljon. En vaan tiennyt, että sielläkin on mammavaatteita. Kävelin kaupan ohi ja näin seinällä kyltin " odotus" . Sieltä ne sitten löytyi. Ne housut on ihan kätevät, kun käännän nyt vielä sen yläosan kaksinkerroin. Pysyy hyvin päällä. Ainut miinus on se, että ne jäi lyhennyksessä vähän liian pitkäksi ajatellen näitä säitä. Kun ne siis osuu seisoessa hieman maahan, jos ne on vähänkään valahtanut. Ja sitten ne on tietysti ihan märät :)
Vakuutuksista vielä tosiaan sen verran, että mekin oltaisiin varmaan pojalle saatu vakuutus myöhemmin, mutta se olisi sulkenut ulkopuolelle kaiken joka olisi voinut johtua keskosuudesta. Ja sitten olisi joka kerran saanut vääntää kättä, että mikä johtuu keskosuudesta ja mikä ei. Esim. kaikki flunssat olisi varmaan laitettu keskosuuden piikkiiin, koska alussa oli paljon hengitysongelmia jne. Tämän toisen kohdalla varmaan olisi sama juttu, että vakuutus saataisiin, mutta mun taustalla siitä suljettaisiin kaikki järkevä pois.
Mutta mun ystävälle taas nää vakuutukset on ollut ihan elinehto. Heillä on molemmat lapset olleet tosi allergisia ja nyt jälkimmäinen on menossa jo kolmanteen korvien putkitukseen. Joten kyllä niillä vakuutuksilla ihan paikkansa on mun mielestä, jos ne saa normaaleilla ehdoilla.
3xäippä74, kiitos kokemuksista. Meilläkin poika on tosi itsenäinen ja hyvin leikkii itsekseen. Kuitenkin kun sitä leikkikaveria ei kotoa löydy edes puoleksi päiväksi, niin vähän nyt mietityttää nämä kuviot. Ajattelin jutella päiväkodin johtajan kanssa. Hän vaikuttaa oikein mukavalta ihmiseltä.
Kolmeplusyksi, eipä kestä.
Kuka se kirjoitti siitä HOPLOPista? Mikä se on ja missä?
Toymama, onnittelut myös sinulle hyvistä ultrakuulumisista. Mullakin nyt perjantaina se lääkäri siellä päivystyksessä sanoi, että voi olla, että istukan reuna on vielä kohdunkaulan päällä. Hän näytti, että " tässä ihan selvää istukkakudosta, mutta tästä hän ei ole ihan varma" . Itse en kamalan huolissani ollut siitä, kun kuitenkin se olisi nyt vain reuna, jos ollenkaan. Yleensä kai istukka siirtyy siitä ylemmäs, kun kohtu kasvaa. Onneksi sait seuranta-ajan, niin tiedät missä mennään.
Mulla on tänään joku ihme syömishimo. Tekisi mieli salmiakkia tai muuta suolaista. Kun ei ole mitään sopivaa, niin olen napostellut vähän kaikkea, mutta mikään ei tunnu riittävän. Tästäkö ne tosihimot sitten alkaa :)
Viime yönä alkoi kauhea närästys ja yöllä otin Rennietä ekan kerran. Nyt taas närästää. Mitäköhän kaikkea olenkaan syönyt :) Vähän vaikea kartoittaa mikä närästää :)
Vitsi nää torstai-illat on olleet tyhmiä, kun Lost on tauolla. Onneksi se taitaa alkaa taas ensi viikolla. Nyt olen ahminut kirjoja viime päivinä ja öinä. Aloitin just Lisa Marklundin " Punainen susi" tai jotain sinnepäin.
Laru rv 19+1
kiitti Mirage, kun kerroit tosta yle teeman ohjelmasta.....tässä toisella simmulla tihrustan.
Onnea ihanista ultrakuulumisista! Kyllä se on vaan niin ihanaa ja ihmeellistä :)
Omasta navasta: Tänään oli neuvola ja siellä kaikki niin kuin pitikin. Sf 20,5, verenpaine oli alhaalla, eli hyvä ja painoakin oli ihme kyllä tullut vain ihan pikkusen. Hb oli Osidanista huolimatta pysynyt ihan samassa:( Lääkärineuvola ajan sain jo 16.1 ihan näiden suppareiden ja päänsäryn vuoksi, epäili ettei minusta työntekijäksi nyt ole.....
Niin ja kelan paprutkin sain, aivan ihanaa, ollaan jo näin pitkällä.
Piti vielä kommentoida vaikka mihin, mut tuo yle teema vie nyt kaiken huomion :)) Sitä siis tiiraamaan.....
Lalla ja pallero rv23