Elämän kiertokulku
Tuossa oli hiljanse linkki nuorukaiseen, joka tarjosi seksipalveluita enimmäkseen miehille ja siitä tulikin mieleeni oma tarinani.
Itse opiskeluaikana heräsin biseksuaalisuuteeni ja ajat olivat paljon ahdistavampia ja sulkeutuneempia kuin nykyään. Elämä tarjosi tilaisuuksia tutkailla asioita ja pian päädyinkin itse osittain kaupallistamaan seksiä, enimmäkseen korkeakoulu- ja kulttuuripiireistä löytyi juurikin naimisissa olevia miehiä, jotka olivat helppoja ja turvallisia asiakkaita. Olen myös sillä tasolla geneettisesti ansioitunut ja asiakkaat löytyi lähinnä puskaradion kautta, nettiä silloin ei ollutkaan.
Myös naiset olivat kiinnostuneita ja nautin suunnattomasti tästä kaikesta, hormonihuuruisen nuorukaisen parasta aikaa. Sain myös rahoitettua opiskelut ja vietin todella mukavaa elämää, vanhemmillani ei varaa ollut avustaa ja olenkin tehnyt melkoisen sosiaalisen nousun. Havahduin miettimään, olisinko voinut noin mukavasti pärjätä, jos olisin opiskelutovereiden lailla siivonnut vessoja tai ruokatehtaita öisin?
Opintolainat saatoin sijoittaa jo tuolloin ja nukuin yöni tyydytettynä. Nyt ympyrä on sulketunut: olen hyvin taloudellisesti riippumaton sekä viriili ja voin itse sponsoroida ja mentoroida uusia sukupolvia! Tämä muistuttaakin antiikin Kreikan ja joidenkin alkuperäiskansojen kulttuureista, joissa seksuaalisuus ja henkinen pääoma siirtyvät erilaisissa kasvuriiteissä. Elämä on kovin antoisaa, kun sen oikein oivaltaa. <3
Kommentit (7)
Siltähän se voi toki itseriittoistella omaa napaa tuijottavalta tuntua. Muttei tuossa ole kyllä mitään henkisyyttä tai toisen huomioista, vaan ainoastaan oma napa.
Ota joku oppipojaksi ja jatka arvokasta perinnettä !
..Otan osaa.
No elämä on..
( ehkä. sensellaista tai.jotain..)?
Hieno ja asiallinen kirjoitus. Noinhan se elämän kuuluu mennä kun on oikeaan aikaan oikeassa paikassa.
Olen hetero ja kärsin nuorena jatkuvasta puutteesta. Olisinpa silloin löytänyt varakkaita naisia. Ei olisi tarvinnut kärsiä puutteesta ja olisi vielä saanut rahaa.
Tottakai apn piti munan kokokin tuoda mukaan, vaikka tarinan kannalta sillä ei ollut mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai apn piti munan kokokin tuoda mukaan, vaikka tarinan kannalta sillä ei ollut mitään merkitystä.
Paljon muutakin mukavaa on tullut geenilotossa ja jäi mainitsemattakin! Olen keskustellut kustantajankin kanssa ihan muistelmista, nyt kun jo viimeisetkin kontaktit alkaa olla historiaa. Paljon hyviä muistoja jäi hienoista ihmisistä ja kohtaamisista.
Ja tosiaan mukavaa olla osa jonkinlaista erityistä eroottista ja emotionaalista jatkumoa! Sekä selvästi nämä toimivat melkoisena mausteena omalle seksuaaliselle heräämiselle, olisi saattanut mennä paljon pidempään. Tai jopa ajautua turhautuneena sinne kaapin perukoille, nyt ymmärsin varhain kaiken olevan normaalia ja erittäin antoisaa!
Sellainen voimaantuminen tällä kertaa. For men!