Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltalehden vaalikone antoi Stubbin ykköseksi

Vierailija
05.12.2023 |

Enkä todellakaan äänestä häntä. Ehdokkaat voivat vastata mitä sattuu, eihän nuo sido mihinkään. T. Vihervassari

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän vaaleja ei tarvitse pitää lainkaan kun Stubb oli galluppi voittaja, samalla lailla Suomi vietiin natoon ilman kansan äänestystä.

Vierailija
2/4 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulle tuli järjestys Andersson, Urpilainen, Haavisto, Rehn, Stubb. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo koko totuutta kerro, vaalikoneet. Koskaan. Tärkeitä kysymyksiä on saatettu jättää pois, vähemmän tärkeitä lisäillä. En sano että niin on tehty tahallaan, mutta joku kysymys on saatettu kokea tärkeämmäksi kuin joku toinen jota itse pidät tärkeänä. Mihin suuntaan luulette että yksityisen pääoman omistamat iltaläyhyt poikkeaisivat? Mielestäni esimerkiksi ympäristöasiat jäävät usein vähemmälle kuin mitä itse ajattelen. JOllekulle toiselle maa-muu-kysymys on ykkösasia ja kolmannelle on tärkeintä työllistää, tai sitten vaikeuttaa työttömien elämää.Kannattaa siis miettiä vähän omillakin aivoilla.  

Näissä vaaleissa tarjosi kuitenkin Haavistoa jota aionkin äänestää. 

Vierailija
4/4 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto, Andersson, Urpilainen, Stubb. Haavistolla on vahva ulkopolitiikan kokemus ja osaaminen. Myös todella koeteltu paineensietokyky. Ei ole impulsiivinen hötkyilijä. Haavistoa äänestän.