Iltalehden vaalikone antoi Stubbin ykköseksi
Enkä todellakaan äänestä häntä. Ehdokkaat voivat vastata mitä sattuu, eihän nuo sido mihinkään. T. Vihervassari
Kommentit (4)
Jaa. Mulle tuli järjestys Andersson, Urpilainen, Haavisto, Rehn, Stubb.
Ei nuo koko totuutta kerro, vaalikoneet. Koskaan. Tärkeitä kysymyksiä on saatettu jättää pois, vähemmän tärkeitä lisäillä. En sano että niin on tehty tahallaan, mutta joku kysymys on saatettu kokea tärkeämmäksi kuin joku toinen jota itse pidät tärkeänä. Mihin suuntaan luulette että yksityisen pääoman omistamat iltaläyhyt poikkeaisivat? Mielestäni esimerkiksi ympäristöasiat jäävät usein vähemmälle kuin mitä itse ajattelen. JOllekulle toiselle maa-muu-kysymys on ykkösasia ja kolmannelle on tärkeintä työllistää, tai sitten vaikeuttaa työttömien elämää.Kannattaa siis miettiä vähän omillakin aivoilla.
Näissä vaaleissa tarjosi kuitenkin Haavistoa jota aionkin äänestää.
Haavisto, Andersson, Urpilainen, Stubb. Haavistolla on vahva ulkopolitiikan kokemus ja osaaminen. Myös todella koeteltu paineensietokyky. Ei ole impulsiivinen hötkyilijä. Haavistoa äänestän.
Nythän vaaleja ei tarvitse pitää lainkaan kun Stubb oli galluppi voittaja, samalla lailla Suomi vietiin natoon ilman kansan äänestystä.