Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kadonnut jälleen keskustelu, missä kysyttiin miltä se kalun työntö tuntuu...

Vierailija
04.12.2023 |

Mikä vimma poistella näitä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa siksi, koska siinä oli isoa penistä kehuva kommentti. Täällä pitäisi kai olla vain sitä mieltä, että pieni tai keskikokoinen on paras.

Vierailija
2/19 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luulen syyksi, että siellä oli ihan oikeita naisia kertomassa miltä se tuntuu. Nykyään pitää olla miehiä tekeytymässä naisiksi, että olisi tarpeeksi inkluusinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse luulen syyksi, että siellä oli ihan oikeita naisia kertomassa miltä se tuntuu. Nykyään pitää olla miehiä tekeytymässä naisiksi, että olisi tarpeeksi inkluusinen.

Ilmeisesti "rouva51:n" kuvaus tuntemuksistaan oli liikaa joillekin.

Vierailija
4/19 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen kokokeskustelut voikin poistaa. 

Vierailija
5/19 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että mun totuudenmukainen oli liikaa jollekkin miehelle, kun tuli heti haukkumaan hiekkapildeksi.

Totuus on tarua ihmeellisempää, aina.

eli periaatteessa se ei sinänsä tunnu juuri miltään, no hyvälle, mutta ei sen enempää, koska pillu vaan on melko tunnoton.

Aluki kun on aivan rakastunut, se saa hurmioon, kuten vaikkapa henkäys niskaan tai käden hipaisu.

Mutta tunnoton hiekkapilde en ole, eikä moni muukaan, sillä kun mieheni hyväilee hellästi klitoristani, saan järkyttäviä orgasmeja, parhaita kenties kun samalla panee. Eli kaukana tunnottomasta. Eli terveiset sille tyhmälle miehelle joka alkoi heti haukkumaan...

Vierailija
6/19 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa, että mun totuudenmukainen oli liikaa jollekkin miehelle, kun tuli heti haukkumaan hiekkapildeksi.

eli periaatteessa se ei sinänsä tunnu juuri miltään, no hyvälle, mutta ei sen enempää, koska pillu vaan on melko tunnoton.

Aluki kun on aivan rakastunut, se saa hurmioon, kuten vaikkapa henkäys niskaan tai käden hipaisu.

Mutta tunnoton hiekkapilde en ole, eikä moni muukaan, sillä kun mieheni hyväilee hellästi klitoristani, saan järkyttäviä orgasmeja, parhaita kenties kun samalla panee. Eli kaukana tunnottomasta. Eli terveiset sille tyhmälle miehelle joka alkoi heti haukkumaan...

Sinä sen olet todennäköisesti poistanut koska siellä naisen kertoivat kuinka taivaallista kullin työntyminen tuntuu. Sinä et tunnetusti halua tänne mitään muiden naisten kertomuksia yhdynnän nautinnollisuudesta ja siitä kuinka pakollinen tarve se on naisille. Ei ollut eka poistamasi tällainen keskustelu. Sinä et kestä sitä, ettei toisten naisten pillut ole tunnottomia.

Näin pääset taas seuraavaan keskusteluun kertomaan kuinka ei tunnu miltään ja kuinka pillu on tunnoton.

Vierailija
7/19 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä sen olet todennäköisesti poistanut koska siellä naisen kertoivat kuinka taivaallista kullin työntyminen tuntuu. Sinä et tunnetusti halua tänne mitään muiden naisten kertomuksia yhdynnän nautinnollisuudesta ja siitä

Ei, ne kirjoitukset oli sun kirjoittamiasi, sillä sullehan ei kelpaa naisten vastaukset, haluat kuulla vain noita sepittämiäsi "totuuksia"!

Vierailija
8/19 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se peruna paisuu muodottomaksi niin se on ihan kauheaa. 

Vela55

Vierailija
9/19 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti "rouva51:n" kuvaus tuntemuksistaan oli liikaa joillekin.

Luulen samaa. Rouva todella nautti siitä ekasta työnnöstä, kun se ensin pysäytetään huulille ja sitten vasta työnnetään kunnolla pohjaan.

Vierailija
10/19 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä sen olet todennäköisesti poistanut koska siellä naisen kertoivat kuinka taivaallista kullin työntyminen tuntuu. Sinä et tunnetusti halua tänne mitään muiden naisten

Naisten? Sinä kirjoitat taas naisista,vaikka tarkoitat vain itseäsi. Minua ei häiritse mitään muut naisen kirjoitukset kuin sinun jatkuvat toitotukset pillun tunnottomuudesta ja siitä, ettei yhdyntä tunnu miltään. Ne ova SINUN kirjoitukset SINUSTA, eikä naisten kirjoituksen. Sitä paitsi en ole poistanut ainuttakaan kirjoitusta,eikä ole tapana keksiä mitään omia juttuja tai kirjoittaa toisten puolesta.Minun kirjoitukseni kyllä huomaa täältä. Eilen viimeksi hieroin vaimolle g-pisteestä orgasmin, joten tunnottomuus ei päde ainakaan hänellä, eikä monella muullakaan tänne kirjoittaneella. Se vaan tuntuu olevan sulle aina myrkkyä, niin noita keskusteluja poistat. 

Vierailija
11/19 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutuksena edelliselle, vain 6% naisista saa pelkällä panolla.

Lue enemmän luule vähemmän.

Vierailija
12/19 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finsex tutkimuksen mukaan 46% naisista saa panolla orgasmeja. Ulkomaisten tutkimusten mukaan vielä enemmmän, joissain oli yli 30% panolla ja pano + klitan sormetus siihen lisää +30%. 

Vierailija
13/19 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole koskaan ollut sängyssä naisen kanssa, jolla on tunnoton pillu. Eihän siinä olis mitään järkeä. Sama kun tekopillulla runkkailisi.

Vierailija
14/19 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finsex tutkimuksen mukaan 46% naisista saa panolla orgasmeja. Ulkomaisten tutkimusten mukaan vielä enemmmän, joissain oli yli 30% panolla ja pano + klitan sormetus siihen lisää +30%. 

Nimenomaan, kun siihen panoon lisätään se klitoriksen hyväily, tai pelkkä hyväily, nousee orgasmin saavien määrä heti.

Mutta silti täällä on näitä miehiä

, tai no ainakin se yksi, joka silti väittää toisin. Klitoris on naisen avain onneen!

Finsex tutkimuksessa vai ei ole eritelty niitä , jotka saavat samalla sitä hyväilyä, joten se prosentti on melkolailla hatusta. Ja oli miten oli, on se yhdynnässä saavien prosentti surkea.

Vierailija
15/19 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan, kun siihen panoon lisätään se klitoriksen hyväily, tai pelkkä hyväily, nousee orgasmin saavien määrä heti.

, tai no ainakin se yksi, joka silti väittää toisin. Klitoris on naisen avain onneen!

Finsex tutkimuksessa vai ei ole eritelty niitä , jotka saavat samalla sitä hyväilyä, joten se prosentti on melkolailla hatusta. Ja oli miten oli, on se yhdynnässä saavien prosentti surkea.

&

Mulla olisi sulle yksi kysymys. Kuinka selität sen, että mun puoliso pystyy saamaan orkun nukkuessaan. Tällöin ei luonnollisesti hyväillä klitorista. Kuinka tämä on edes mahdollista?

Se, että SINÄ tarvitset klitoriksen hyväilyä ei suinkaan tarkoita sitä, että JOKAINEN nainen sitä tarvitsee. Kuinka vaikeaa tämä asia on sun ymmärtää?

Vierailija
16/19 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finsex tutkimuksessa vai ei ole eritelty niitä , jotka saavat samalla sitä hyväilyä, joten se prosentti on melkolailla hatusta. Ja oli miten oli, on s

Kysy niiltä jotka saavat unissaan. Siis jos saavat. Suurin osa ei saa mutta sinä tiedät paremmin.

Vierailija
17/19 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella hiekkaa tarvitaan, mutta ei nyt sentään pillussa.

Vierailija
18/19 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvälle. N 62 v.

Vierailija
19/19 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoris on elin, josta osa on emättimen sisällä. Vain pieni osa klitorista on sen näkyvä osa. Klitorista joi siis kiihottaa myös yhdynnässä.

Esim minä turhaudun suuseksissä, jos mua ei yhtä aikaa sormeta. Yhdyntä tuntuu älyttömän hyvältä ja saan siinä aina orkun, useimmiten useammankin. Ja yhdynnän aikana ei tarvitse kosketella klittaa, saa jos haluaa, mutta mulla ei ole sille tarvetta. Tulen ilmankin.

Mä en kuvittelekaan olevani samanlainen kuin muut naiset. Mutta musta on muiden naisten halveksuntaa, jos kuvittelee, että kaikki naiset saavat orkkunsa samalla tavalla.

Mä muuten voin laueta myös rintojen koskettelusta. Saan orkkuja myös peppuseksissä.

Seksi ylipäätään on ihanaa.

N 55v