Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä, virtsaamista, peräaukon kuvia - tällainen oli Till Lindemannin Helsingin-keikka

Vierailija
04.12.2023 |

Allesfresser-kappaleen aikana yhtye puolestaan heitteli yleisöä täytekakuilla.

Golden Showerissa päästiin niin sanotusti asian ytimeen.

Kuten kappaleen otsikko ennakoikin, nähtiin kappaleen yhteydessä video, jossa alaston nainen virtsasi. Videolla vilisi muutenkin runsaasti naisten paljaita alapäitä.

Knebel-kappaleen videolla touhu ei jäänyt pelkäksi mielihaluksi, vaan videolla näytettiin Lindemann tositoimissa.

Show myös loppui komeasti: viimeisen kappaleen Skills In Pills -kappaleen videolla ohjattiin kamera suoraan ahterista sisään.

Keikka loppui näkyyn, jossa koko näytön kokoisesta peräaukosta roikkui yksinäinen lääkekapseli.

Kuka maksaa tuollaisen näkemisestä?  Tällaistako ihmiset nykyään haluavat katsella? Kysyn tätä entisenä Rammsteinin fanina. 

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän se johtaa kun terveet kristilliset arvot hylätään.

Tämä on uusi normaali ja hullummaksi tulee vain menemään. 

Minä olen ateisti, enkä tosiaan tarvitse jotain jumalan kuvia kertomaan minulle että tällainen touhu on mielenvikaista oman pahoinvoinnin oksentamista muiden päälle. Yleisönä lienee porukkaa, jotka ovat turruttaneet itsensä ja tunteensa niin pahasti että mikään ei tunnu enää miltään, ja siksi mennään hakemaan tällaisia överielämyksiä. Valitettavasti sillä keinolla ihminen turtuu vain lisää. Kannattaisi ennemmin mennä toiseen suuntaan ja tehdä detox, niin ajan myötä saa taas normaalin tunne-elämän takaisin. 

Vierailija
82/103 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Kuka sitten maksaa tuosta?

Minä ja muutama muu tuhatta katsojaa.

Paljonko maksoit? Meinaatko mennä uudestaan?

Rouva maksoi molempien liput, tarjosin hänelle sitten illallisen kreikkalaisessa Meilahdessa, meistä tuli molemmista heti kreikkalaisen ruuan ystäviä, tosi hyvää oli. Liput oli 79 e kpl, Ruokailu maksoi 99 e. Ei voi tietää tuleeko enää uutta konserttimahdollisuutta. Ghost kiinnostais, katsotaan josko se tulis vielä Suomeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rouva maksoi molempien liput, tarjosin hänelle sitten illallisen kreikkalaisessa Meilahdessa, meistä tuli molemmista heti kreikkalaisen ruuan ystäviä, tosi hyvää oli. Liput oli 79 e kpl, Ruokailu maksoi 99 e. Ei voi tietää tuleeko enää uutta konserttimahdollisuutta. Ghost kiinnostais, katsotaan josko se tulis vielä Suomeen.

200 euroa per nasse tuosta :O

Vierailija
84/103 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oliko se rahan arvoinen esitys?

No 80 euroa, konsertti vai auton tankki täyteen, hmmm kummastakohan nautin enempi ???

Vierailija
85/103 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilöiden pervoin aika meni jo muutama vuosi sitten. Nykyään Aila nössöä.

Vierailija
86/103 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Till näyttää nykynuorisopoppariräppäri kansalle miten shokeerataan. Ällöttävämpää minusta olisi mennä antti tuiskun tai jonkun muun käärijän keikalle.

Vierailija
87/103 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Till näyttää nykynuorisopoppariräppäri kansalle miten shokeerataan. Ällöttävämpää minusta olisi mennä antti tuiskun tai jonkun muun käärijän keikalle.

Samaa mieltä. Kokeileppa muuten kuunnella Käärijän hittikappale ja sitten Rammsteinin Tattoo, olisko plagiointia ???

Vierailija
88/103 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ateisti, enkä tosiaan tarvitse jotain jumalan kuvia kertomaan minulle että tällainen touhu on mielenvikaista oman pahoinvoinnin oksentamista muiden päälle. Yleisönä lienee porukkaa, jotka ovat turruttaneet itsensä ja tunteensa niin pahasti että mikään ei tunnu enää miltään, ja siksi mennään hakemaan tällaisia överielämyksiä. Valitettavasti sillä keinolla ihminen turtuu vain lisää. Kannattaisi ennemmin mennä toiseen suuntaan ja tehdä detox, niin ajan myötä saa taas normaalin tunne-elämän takaisin. 

Ehkä tuo on niistä kivempaa.

Ihmiset saadaan kyllä totutettua ihan kaikenlaiseen, valitettavasti. Ja vähän näyttäisi että elämme aikoja jossa rajoja lykitään aina vain eteenpäin. Joidenkin mielestä turtumus voimauttaa sillee kivasti.

Vierailija
89/103 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuo on niistä kivempaa.

Ihmiset saadaan kyllä totutettua ihan kaikenlaiseen, valitettavasti. Ja vähän näyttäisi että elämme aikoja jossa rajoja lykitään aina vain eteenpäin. Joidenkin mielestä turtumus voimauttaa sillee kivasti.

Jo sata vuotta sitten riettaalla 20-luvulla Saksassa oli kabaree-kulttuuria jossa ei juuri kainosteltu.

Vierailija
90/103 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa persaustaanko se Tilli siellä levitteli?

Vierailija
91/103 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko mieleistäsi katsottavaa?

Vierailija
92/103 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko mieleistäsi katsottavaa?

Joo, katsottavaa ja kuuneltavaa. Hauskoja asusteita oli yleisöllä, harmittaa kun joulupukki vietiin pois kesken keikan.

Vierailija
93/103 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyk terapeutti on henkisesti raikas mutta ulkoisesti helvtin rum a

Vierailija
94/103 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisin itse ainakin. Tämä oli jo toinen kerta. Vuonna 2020 helmikuussa Till oli Helsingissä myös. Samanlainen keikka, tosin eri soittajat. 

Kyllästyttää ne tavis arttuviskarit, behmit, sannit, tää on vähän eri. No ehkä viidettä kertaa en menisi enää. Mutta erittäin tarttuvat kappaleet joita kuuntelen YouTubessakin joskus. 

Mitä te, jotka ette tästä pidä, oikein skitsoatte? :) 

Luulisi olevan teille ihan se ja sama mitä joku Lindemann tekee. 

Noh, polemiikkia ja huomioita ainakin sai aikaan. 

Vierailija
95/103 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oo H! Tähä on sitä lÄnsimaista li be ra mis mia upeim Mil laan!

Ettei totuus unohtuisi taas kerran: Rammstein ja Lindemann ovat erityisen suosittuja Venäjällä.

-winner-

Vierailija
96/103 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiselle hyväksi. Täällä ollaan oikeasti vakavia tietyistä aiheista varsinkin Hgin ja Espoon ulkopuolella.

Vierailija
97/103 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaa persaustaanko se Tilli siellä levitteli ?

Kyllä se oli naisen peppu mutta video jossa oltiin suolen sisällä saattoi toki olla herrassa itsessään.

Vierailija
98/103 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin Rammstein on musiikillisesti aika vaatimatonta tavaraa. Toisekseen tuollaista "taidetta" voikin odottaa saksalaiselta bändiltä. Kaikkea sitä ihmiset nykyään katsoo ja palvoo.

Vierailija
99/103 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kuulua edes uskonlahkoon, jos kokee että on jotain epämääräistä. Joka ei ole hyvä esimerkki nuorille tai nuorille aikuisille. Puhumattakaan lapsista, jos materiaali karkaa nettiin. Sikailua on muutenkin niin paljon. Ei tietoa mistä tässä oli kyse.

Vierailija
100/103 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rammstein ja Till Lindemann on käsitellyt tabuja ja shokeerannut koko uransa ajan. 

Jokin ei täsmää näissä "olen pitkäaikainen fani mutta tämä oli liikaa" -kommenteissa.

Pelkkä seksiin keskittyvä show nyt vaan on tylsä.

Oletko sä käynyt Lindemannin keikalla? Minä olen, eikä ollut tylsää, vaan hauskaa. Te ehkä nyt pikkuisen värittelette mielessänne sitä, mitä kuvittelette siellä tapahtuvan. 

Samaan aikaan on ihan okei tunkea mariannekarkki porukalla perseeseen ennen keikkaa tai lasten kanssa innoissaan kilpaa laulaa ryyppäämisestä. Mutta jos K-18 keikalla, johon aikuiset ihmiset omasta halusta menee, näkyy taustalla väläyksiä naisen sukuelimestä, niin kristusta huudetaan apuun, kun maailma on niin rappiolla! 

Se "virtsaamisvideokin" on sellainen, ettei siitä tiedä, onko se edes oikea ihminen vai cgi-hommia.

Mutta kuulostaahan se raflaavammalta, kun sen kirjoittaa noin.