Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Nordean uudessa verkkopankissa tiliotetta enää ollenkaan?

Vierailija
04.12.2023 |

Kun uudessa verkkopankissa painaa tiliotteet painiketta, se ohjaa vanhaan Nordean verkkopankkin, mutta sinne ei tullut enää uusinta tiliotetta. Uudessa Nordean verkkopankissa saa vain tilitapahtumat, mikä ei ole sama asia kuin tiliote.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän uudetkin tiliotteet saa jatkossakin tuota kautta. Marraskuun tiliote ei varmaan ole vielä ehtinyt muodostua. Jostain syystä ne eivät ole valmiina heti kuukauden vaihduttua.

Vierailija
2/6 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kk menny, eikä vieläkään saa tiliotteita. Tiliotteet-lInkki ohjaa edelleen vanhaan verkkopankkiin, joka sulkeutui marraskuun puolivälissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityspuolella ainakin saa kuten ennenkin.

Vierailija
4/6 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Nykyään tulee jopa 2 kertaa kuussa tiliote, eli myös kuun puoliävälissä

Vierailija
5/6 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiliote haetaan Nordea verkkopankissa hemmetin kömpelösti:

1) klikkaa oikeassa yläkulmassa omaa nimeäsi

2) valitse Asiakirjat

3) valitse Arkisto

 

Tätä ei saa muokattua pikavalinnaksi aloitussivulle, koska mitäpä syytä pankilla olisi asiakkaiden toiveita kuunnella. Ja sitten PDF-muodossa tiliotteilla ei tietenkään voi olla järjellisiä nimiä (vaikka tilinron loppuosa + vvvvkkpp) joten sun on helpointa nimetä ne itse uudelleen heti ladatessa jotta ne saa pysymään järjestyksessä.

 

(Ei sitten kukaan vastaaja täällä voinut kertoa miten ne löytyvät... Vee.fi rulettaa...)

Vierailija
6/6 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tilin kaikki viime vuoden ja sitä edeltävien vuosien tiliotteet on syksyllä kadonneet Nordean verkkopankista. Mitään tiedotusta ei näistä ongelmista ei ole tullut, vaikka muutamaan kertaan olen asiaa yrittänyt korjata chatin kautta jo monta viikkoa sitten.  Yhdistyksen tilinpäätöstä ei pääse tekemään, kun tiliotteet puuttuu aineistosta. Asiakaspalvelusta pitäisi kai pystyä jotenkin tilaamaan, mutta kovin on hankalaksi mennyt, kun ei chattikaan aina toimi. Mahtaako tiliotteiden panttaaminen olla edes pankkilain mukaista toimintaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme