Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

OmaKannan reseptien uusimiseen liittyvä kysymys

Vierailija
04.12.2023 |

Unohdin kysyä tänään apteekissa, siksi kysyn. Lähteekö tieto uusimatta jättämisestä tekstiviestillä kahdeksan päivän jälkeen automaatilla, jos lääkäri ei ole vielä asiaan tarttunut? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli viesti, mut en tiedä oliko automaatti vai ihminen.  Syynä oli että lääkkeellä apteekkeihin toimitus vaikeuksia.  Näytti olevan kaikki verkkoapteekit tyhjiä, myös Virossa ja Ruotsissa 

Vierailija
2/7 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan mitään sellaista tietoa ei tule, vaan jäät vaan ihan pimentoon ihmettelemään. Joskus on auttanut, kun on mennyt OmaKantaan ja vain tehnyt uusintapyynnön uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaat tulla tänne kyselemään, seuraa itse päivittäin reseptisi uusimista. Kolmiolääkkeitä uusiessa pitää käydä näyttäytymässä.

Vierailija
4/7 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole oma kanta,en maisat,en kaisat ymm. Ihan reseptin kun saan apteekkin.Huolehdin ajoissa ja laitan lapun terveysaseman siällä olevaan latikkon.Jossa lukee: Lääkrille/ Hoitajalle. Uusivat sen siellä ja t-viesti mulle tulee ajalla.Resepti uusittu. Toki asian voisin pyytää apteekin hoitaa tai jontaa siellä terveysasema vuoronumerolla  luulle päsyä,Hoitavat asian heti.Kukin tyylillään.

Vierailija
5/7 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli viesti ettei reseptiä ole uusittu. Soitin hoitajalle ja hän sanoi konsultoivansa lääkäriä. Sen jälkeen tuli viesti, että resepti on uusittu. Oliko tuo ensimmäinrn viesti automaatin lähettämä, koska oli pyynnöstä yhdeksäs päivä? ap 

Vierailija
6/7 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole oma kanta,en maisat,en kaisat ymm. Ihan reseptin kun saan apteekkin.Huolehdin ajoissa ja laitan lapun terveysaseman siällä olevaan latikkon.Jossa lukee: Lääkrille/ Hoitajalle. Uusivat sen siellä ja t-viesti mulle tulee ajalla.Resepti uusittu. Toki asian voisin pyytää apteekin hoitaa tai jontaa siellä terveysasema vuoronumerolla  luulle päsyä,Hoitavat asian heti.Kukin tyylillään.

Itse tykkään hoitaa sen helpommalla ja menen OmaOloon tai siis OmaKantaa eiku OmaHoito tai OmaVilma.

En tiedä enää mut tykkään.

Vierailija
7/7 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli viesti, että ei ole uusittu ja Omakannassa luki, että sitä kautta ei voi enää uusia, kun on jätetty uusimatta.