Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, tuttu vuosien takaa mätsää uudestaan kanssani Tinderissä, mutta on passiivinen

Vierailija
04.12.2023 |

Meillä oli vuosia sitten suhde ja kumpikin oli aika ihastunut, mutta suhde päättyi kaveripiirin ongelmiin.

Minä päätin suhteen hänen kanssaan. Nyt hän mätsää, mutta on passiivinen. Tai viimeksi puhuimme tapaamisesta, mutta luulen etä hänen tinderille tapahtui jotain ja myöhemmin minunkin. Mikään ei toiminut ja jouduin tekemään uuden profiilin. Mietin onko hän edelleen loukkaantunut menneestä, vai mitä. Vai mätsääkö miehet näin uudestaan ilman mitään ajatusta?

Nyt en aio sanoa mitään, ellei hän sano.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vetänyt kaikki naiset oikealle, olet vahingossa mätsi. Ei hän sinun kanssa mitään halua. Ja miksi ihmeessä jumitat menneessä? Tuo kortti on katsottu jo ja todettu toimimattomaksi, mene eteenpäin.

Vierailija
2/4 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän siis laittanut edes mitään aloitusviestiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän siis laittanut edes mitään aloitusviestiä?

Viimeksi juteltiin kyllä, sitten viesti ei enää mennyt perille ja poistin hänet. Ärsytti.

Mutta sittemmin minunkin Tinderi lakkasi toimimasta, joku varmaan perusteettomasti raportoi ja jouduin tekemään uuden. Pyyhkäisin hänet tällä kertaa oikealle VAAN sillä ajatuksella että ehkä hänellekin kävi jotain hassua. Mätsäsimme juuri, vielä ei ole viestiä kuulunut.

Tapailimme siis yli 5 vuotta sitten, kauan aikaa.

Vierailija
4/4 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on vetänyt kaikki naiset oikealle, olet vahingossa mätsi. Ei hän sinun kanssa mitään halua. Ja miksi ihmeessä jumitat menneessä? Tuo kortti on katsottu jo ja todettu toimimattomaksi, mene eteenpäin.

Voi hyvin olla, luulen että hän on narsistinen, tämä voi olla vaan huvin vuoksi kiusakin.