Meneekö Hirviniemi-cancelointi jo liian pitkälle?
Sehän on jo hakeutunut hoitoonkin...
HS: Aku Hirviniemi ulos elokuvasta: https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010029022.html
Kommentit (1490)
Vierailija kirjoitti:
En aio katsoa uutta Tuntematonta sotilasta, jossa Hirviniemi näyttelee. Meni maku.
Typerys, ahdas ihminen olet.
Yleisö päättää mikä on oikein ja mikä väärin. Cancelloidaan koko elokuva, niin siitä tulee kaikkien aikojen Suomi-floppi. Ainakin tekijät miettivät seuraavan kerran kahteen kertaan kannattaako Aku Hirviniemeä savustaa ulos.
Ei törkyinen Aku pääsekään pressaksi. Ei eväät riitä.
Aku olisi ollut kyllä kokenut - naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Kärpäsestä tehty härkänen.. eihän hän ole tehnyt kenellekään mitään.
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Hirviniemi rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!
Aku on naisia vongannut häirikkö. Se asia ei kyllä muuksi muutu.
Aku häiriköi nuoria naisia vuosia.
ei todellakaan mene, sillä niin paljon se rääkkäsi useita naisia.
Akun roolisuoritus Tuntemattomassa oli mieletön. Osoitti todellakin, että pystyy olemaan vakavasti otettava näyttelijä. Oli silloin uransa huipulla ja ties mihin ois vielä päässyt. Harmittaa kyllä hänen puolestaan, vaikka itse toki uransa sössi.
Tosiaan, Aku sössi ihan itse uransa. En kylläkään tuota roolisuoritusta pitänyt keskivertoa ihmeellisempänä. Sorry siitä!
Aku on sikamainen, ylimielinen kiusaaja, eikä muuksi muutu.
Jos hän olisi homo ja pokailisi alaikäisiä tiernapoikia niin cancelointi menisi liian pitkälle. Nyt ei mene.
Haha, ketä uskoo Akun bestiksen lausumaan, että hän oli hyvin järkyttynyt Akun törkytouhuista? Minä en.
Olisihan tässä J. K:lla aikaa ollut kuukausia aikaa ollut esittää käsityksensä liikekumppaninsa/lapsuuden ystävänsä
puuhastelusta.
Miksi Janne nyt vasta tuli antamaan lausuntonsa?
Onhan Katajan täytynyt nähdä miten Aku esimerkiksi työkomennuksilla ulkomailla häiriköi nuoria naisia. (Esim. Maikkari
soitteli ulkomaille ja tsekkasi mitä Aku oli puuhastellut. Ja olihan hän... todella!)
Meneekö Akun ja Jannen firmalla niin huonosti, että on ollut pakko alkaa kerätä säälipisteitä?
Törky Aku pressaksi!