Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte minun asemassani?

Vierailija
03.12.2023 |

Kauneuteni takia kerään huomiota, missä ikinä kuljen. Kävin juuri kaupassa ja useampikin mies katseli minua himokkaasti ja useampi nainen kateellisena. Sama toistuu bussipysäkillä, lääkärissä, kuntouttavassa työtoiminnassa, missä ikinä kuljenkin. Nauttisitteko minuna täysin siemauksin kauneudestani vai tekisittekö niin kuin olen tähän asti tehnyt: yrittäisitte piilottaa täydellisen tiimalasivartalon suurikokoisiin tunikoihin, painaa myssyn syvälle päähän, jotta välttyisitte jatkuvalta huomiolta? Mielipiteitä kaipaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki palstan naiset niin kateellisia minulle, ettei voi edes kommentoida?

Vierailija
2/19 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella noloa syrjiä minun aloitustani vain siksi, että olen niin paljon kauniimpi kuin te.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
4/19 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin pipon syvälle päähän ja maskin naamalle. 

Vierailija
5/19 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset hommaa itellesi kämeaa pitkää, lihaksikasta karvaista ja parrakasta miestä? Ja perustat perheen ja teette lapsia. Kyllä sinä 5 lapsen jälkeen alat näyttämään norsulta kuten muutkin.

Vierailija
6/19 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntouttava työtoiminta ei selkeästikään auta, kun tehtailet näitä aloituksia koko ajan.

Vierailija
7/19 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsarin.

Vierailija
8/19 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kauneus kestää maksimissaan 20 vuotta. Maksimissaan. Nauti siitä ja isket miehiä. Elä elämää.

Vierailija
9/19 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän tuon hyvä perseisenä miehenä. nytkin jouduin yön pimeydessä löntystelemään jotta saisin pakaroille vähän liikettä istumisen jälkeen. tunnen häpeää julkisesti kulkea kun tietää kyttäyksen ja tuntee sen ja joskus se jopa aiheuttaa itsellekkin kiihottumista kun tietää olevan jatkuvan himon kohteena. minä ainakin yritän pitää vain löysin farkkuja ja kävellä yö aikaan kun ketään ei ole näkemässä tai metsässä.

Vierailija
10/19 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet vain.

Vierailija
11/19 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

49, täytän pian 50.

Vierailija
12/19 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole sun pahin ongelma, vaan se että käyt jossain kuntout. toiminnassa ja samalla luot lisää sitä huonoa systeemiä. Varmaan moni olisi mieluummin kunnon työpaikassa tai riittävä raha, ei kiristettynä tukileikkauksiin. Ajattele ihmisoikeuksia. Ehkä on peittäviä vaatteita tai sitten ole iloinen ulkomuodostasi. Osa ei ole kateellisia varmaan, paitsi pitkää naista pelätään hieman jos oot pitkä. Miehiä voi paeta.

Vierailija
13/19 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset hommaa itellesi kämeaa pitkää, lihaksikasta karvaista ja parrakasta miestä? Ja perustat perheen ja teette lapsia. Kyllä sinä 5 lapsen jälkeen alat näyttämään norsulta kuten muutkin.

Olen liian vanha hankkimaan lapsia, enkä kyllä ole lapsia koskaan halunnutkaan. Maailma tietysti menettää siinä häikäisevän kauniit lapset, mutta en tosiaan ole äitityyppiä.

Vierailija
14/19 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole sun pahin ongelma, vaan se että käyt jossain kuntout. toiminnassa ja samalla luot lisää sitä huonoa systeemiä. Varmaan moni olisi mieluummin kunnon työpaikassa tai riittävä raha, ei kiristettynä tukileikkauksiin. Ajattele ihmisoikeuksia. Ehkä on peittäviä vaatteita tai sitten ole iloinen ulkomuodostasi. Osa ei ole kateellisia varmaan, paitsi pitkää naista pelätään hieman jos oot pitkä. Miehiä voi paeta.

En ole pitkä. Olen vain 160 cm.

Vierailija
15/19 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäppä valokuva niin voimme arvioida 

Vierailija
16/19 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tienaa rahaa kauneudellasi. Only fanissa saisit heti tienattua kuukaudessa 10000 euroa. Jos joku sunanna penttilä tienaa satoja tuhansia niin sinäkin istten tienaat.

Vierailija
17/19 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistäppä valokuva niin voimme arvioida 

Tämä keskustelu poistettaisiin heti, jos sellaisen tänne laittaisin. Sinun täytyy vain kuvitella. :)

Vierailija
18/19 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

49, täytän pian 50.

Parasta päivää ennen-päiväys vetelee viimesiään..otahan suuresta kauneudestasi kaikki vielä irti kun saat.

Vierailija
19/19 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kaunis,en nuori.Pukeudun samoin kuin sinä ja pipo silmillä.Silti saan huomiota ulkona ja nimemen omaan akatomilta vanhoiltata miehiltä.Kun torjuu,yksin sanoo: Ei tolla naamalla ole varaa valita.Joten ysin kaunis nainen ei saahuomiota,eli ahdistelua akatomilta miehiltä jotka kaljassa .Ihan kaikki ,kaiken näköiset ikäiset naiset. Meinaavat nainen on aina vapaata riistaa. Terv.ruma nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä