Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset asiat viittaavat insestiin?

Vierailija
04.01.2007 |

Kysyn tätä siksi, että minulle on herännyt pelko erään perhettämme lähellä olevan ihmisen seksuaalisista taipumuksista. Lapsemme (joka ei vielä osaa puhua kovin hyvin) on ilmaissut asioita, jotka ovat herättänyt epäilykseni. Olen tällä hetkellä hyvin sekaisin, mielessä pyörii että tekeekö mielikuvitus tepposet ja kuvittelen omiani. Kuuluuko esim. lapsen johonkin kehitysvaiheeseen korostunutta seksuaalisuutta? Voiko lapsi saada jostain ihan viattomasta päähänsä että joku henkilö esim. suukottaisi häntä alapäähän?

Auttakaa, olen todella peloissani asian vuoksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kaikkeahan niille voi tulla mieleen mutta silti...

T: kolmen äiti

Vierailija
2/4 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko lapsi esim. saatuaan suukon mahalle näyttää että on suukotettu pimppiin, vaikkei näin olisikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ottaa niin helposti sanoja suuhunsa.

Kyllä meidän 1v9kk etsii välillä napaa huomattavasti alempaa kun kysyn missä napa.

Vierailija
4/4 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on kuitenkin sinun pienestä lapsestasi, joka ei vielä mitenkään voi puolustaa itseään. Voihan olla, että mitään ei ole tapahtunut, mutta toisaalta jos sinä äitinä epäilet jotakin, niin ei kai se ihan tuulesta temmattua voi olla? Ainakin asia pitää selvittää, jos sinulle on tullut tunne, että kaikki ei ole kohdallaan. Parempi ehkä olla liian tarkka kuin välinpitämätön. Toivottavasti saat asiaan selvyyden ja toivottavasti mitään ei olisi tapahtunut!