Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko naiset asuntoseksuaaleja?

Vierailija
03.12.2023 |

Muutin vastikään hyvälle ja arvostetulle paikalle, ja nyt jo kolme sattumalta tapaamaani naista ovat halunneet somekaveruutta kuultuaan missä asun :D

On kyllä melkoinen "conversation starter". Ja keskustelut ovat heti olleet eri henkisiä. En siis tarkoita romanttisia tai seksuaalisia välttämättä, mutta kiinnostus minuun ja minun asioihini on ollut aivan toista luokkaa kuin ennen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Noin 5 vuoden välein alkaa yleensä kiihoittaa ajatus isommasta asunnosta.._ Siinä 150 neliömetrin linnassa ei riitä enää tila uusille sisustamis ideoille

Vierailija
2/6 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on iso merkitys.

Naisille hieno asunto muiden arvostamalla alueella on isompi juttu kuin miehille, ja sellainen vihjaa miehen hyvästä sosioekonomisesta asemasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin kyllä. Jos jokin seksuaali pitää olla niin asuntoseksusali ehdottomasti. Olen funkkis ja jugendasuntoseksuaali.

Vierailija
4/6 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se olla. Itse asun yhdessä maan pahamaineisimmista kunnista ja keskustelu loppuu yleensä siihen.

Vierailija
5/6 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai naisilla eli lompakkoloisilla tuntuu heti tussussa kutinaa, kun saavat tietää miehellä olevan pätäkkää. 

Vierailija
6/6 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ovat. Asunto kertoo miehen varallisuudesta.