Miten miehet suhtautuu jos sanoo tiukasti että tää on sitten vaan seksiä eikä mitään muuta?
Ei aikomustakaan liittoutua tai alkaa piiaksi. Leikkiä kyllä voisin...
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Hmm... harvassa ovat ne naiset jotka pystyvät harrastamaan seksiä ilman tunteita mutta kyllähän heitäkin on, eivät siis ole ihan täysin taruolentoja ;)
Itselle kävisi enemmän kuin hyvin sellainen Nainen joka haluaa vain ja ainoastaan seksiä, ilman sen kummempia suhdevirityksiä =) Seksiä jossa mies vie ja nainen vikisee...
No ei läheskään niin harvassa kuin miehet kuvittelevat. On vaan uskottu liian helpolla kaikki se sonta siitä miten naisia ei muka kiinnosta seksi. Ja oikeasti, moni mies jonka kanssa voisi haluta seksiä olisi ylipäätään täysin sopimaton mihinkään suhdeviritykseen.
(Hehe, ei minun seksisuhteissani kyllä mies vie ja minä vikise... ;) )
N30
Riippunee naisesta.
Jos ihastukseni sanoisi, että haluaa kanssani vain seksiä eikä mitään muuta, en pystyisi siihen. En vain pystyisi, kun itse haluaisin oppia tuntemaan hänet läpikotaisin ja jakaa hänen kanssaan kaiken. Pakottaisin itseni ottamaan etäisyyttä, etten rakastuisi ja särkisi sydäntäni.
Nuorempana tuli harrastettua seksiä heti ekana iltana ja joidenkin kanssa useammankin kerran pelkästään seksin takia ilman, että oli odotuksia mistään muusta. Silloin se oli molemmille selvää, että kyse on pelkästä seksistä. Enää en tuohonkaan lähtisi, ei se olisi sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuinka sivuston naiset määrittelee kuinka seksuaalinen mies saa olla. Joko pitää olla tunnetta, ei saa olla tunnetta, sitä on liikaa tai liian vähän. Naisia varmaan ahdistaa kun olen seksuaalinen mies ja tykkään seksistä, etkä sinä voi kertoa minulle kuinka usein tai miten harrastaa seksiä. Ennemin joku seksinukke kuin joku sivuston nainen.
Nyt taitaa olla tässä ammattimielensäpahoittaja kyseessä.
Aika epäkohteliasta käytöstä tuollainen. Ei kukaan nykyään odotakaan, että eka seksikerta sitouttaisi mihinkään. Sama kuin sanoisin naiselle, että tämä ei sitten ole mitään seksiä, vaan pelkkää rynkytystä.
Hyvin suhtaudun.....Tinderissä on ihan profiilikin "Etsin hupia vähäksi aikaa", jolloin kummankaan ei pitäisi haaveillakkaan mistään parisuhteesta.
Varmasti ovat innoissaan. Eipä niitä muu edes kiinnosta. Miehen rakkaus on vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm... harvassa ovat ne naiset jotka pystyvät harrastamaan seksiä ilman tunteita mutta kyllähän heitäkin on, eivät siis ole ihan täysin taruolentoja ;)
Itselle kävisi enemmän kuin hyvin sellainen Nainen joka haluaa vain ja ainoastaan seksiä, ilman sen kummempia suhdevirityksiä =) Seksiä jossa mies vie ja nainen vikisee...
Haittaako jos naisella on lapsia? Itse en just lasten takia haluaisi mitään parisuhdetta, mutta kuuma seksi jonkun luotettavan vakityypin kanssa sopisi hyvin.
Miksi ne naisen lapset mitään haittaisi kunhan niitä ei tuoda niihin kuumiin, kahden keskeisiin tapaamisiin joita on kun se kumpaisellekin sopii... ;) Tapaamisiin joissa leikitään kuumia aikuisten leikkejä...
Kannataa hankkia varattu mies leikkikaveriksi niin on kaikki helpompaa.
Tää on hyvä järjestely sellasen seksin toteuttamiseen jota ei vakisuhteessa saa. Vaimoni tietää ja hyväksyy, että käyn aina välillä nuolemassa erään naisen persettä, juomassa pissaa ja ottamassa piiskaa.
Tää on hyvä järjestely sellasen seksin toteuttamiseen jota ei vakisuhteessa saa. Vaimoni tietää ja hyväksyy, että käyn aina välillä nuolemassa erään naisen persettä, juomassa kusta ja ottamassa piiskaa.
Mikäs siinä, jokaiselle miehelle tuo sopii paremmin, kuin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Itse just tossa aamu runkulla mietin että jos joskus vielä naisen etin niin se suhde ei kyllä tarvitsisi muuta kuin seksiä. Tuo vanha taitaa lähteä vaihtoon kun sitä seksiä ei ole tai jos on niin kerran kuussa pakkopullaa. Tehtiin lapset niin hävis seksi ja parisuhde. En siltä mahdolliselta uudelta vaatisi mitään sellaista että "tuutko lapsilleni äitipuoleksi" vaan sitä pelkkää seksiä. Asuttaisiin mielellään eri paikkakunnilla että ei vahingossa nähtäisi liian usein. No ainahan sitä voi haaveilla tämmöisessä kuolleessa suhteessa ja miettiä sitten kiikkutuolissa että mitäpäs jos kuitenkin olisin silloin tehnyt jotakin toisin.
Milloin te miehet oikein tajuatte, että nainen avaa haaransa tasan niin kauan kuin on lapsiluku auki?! Kun kersat on pullautettu maailmaan, menee haarat kiinni lopuksi ikää. No, sitten on meitä vapaaehtoisesti lapsettomia, joille seksi maistuu aina..
Kyllähän tuon mieskin ymmärtää, toki tunteilleen ei voi mitään, eli voi mieskin ihastua, vaikka vain seksistä on sovittu. Sama toimii toisin päin myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse just tossa aamu runkulla mietin että jos joskus vielä naisen etin niin se suhde ei kyllä tarvitsisi muuta kuin seksiä. Tuo vanha taitaa lähteä vaihtoon kun sitä seksiä ei ole tai jos on niin kerran kuussa pakkopullaa. Tehtiin lapset niin hävis seksi ja parisuhde. En siltä mahdolliselta uudelta vaatisi mitään sellaista että "tuutko lapsilleni äitipuoleksi" vaan sitä pelkkää seksiä. Asuttaisiin mielellään eri paikkakunnilla että ei vahingossa nähtäisi liian usein. No ainahan sitä voi haaveilla tämmöisessä kuolleessa suhteessa ja miettiä sitten kiikkutuolissa että mitäpäs jos kuitenkin olisin silloin tehnyt jotakin toisin.
Milloin te miehet oikein tajuatte, että nainen avaa haaransa tasan niin kauan kuin on lapsiluku auki?! Kun kersat on pullautettu maailmaan, menee haarat kiinni lopuksi ikää. No, sitten on meitä vapaaehtoisesti lapsettomia, joille seksi maistuu aina..&n
Ei kannata yleistää jos sun parisuhteet on menneet persiilleen. Toiset naiset rakastaa miestään ja halua seksiä koko ikänsä vielä silloinkin kun lapset on jo lähtenee kotoa ja ollaan eläkkeellä. Varmaan parinvalintakysymyskin, mutta ihan varmasti myös siitä kiinni, miten mies on naistaa kohdellut ja arvostanut. Onko kaverit ja omat jutut menneet vaimon edelle, jne... Niin makaa kuin petaa. Itse en ole koskaan ollut puutteessa ja vaimo on halunnut aina seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin te miehet oikein tajuatte, että nainen avaa haaransa tasan niin kauan kuin on lapsiluku auki?! Kun kersat on pullautettu maailmaan, menee haarat kiinni lopuksi ikää. No, sitten on meitä vapaaehtoisesti lapsettomia, joille seksi maistuu aina..&n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuinka sivuston naiset määrittelee kuinka seksuaalinen mies saa olla. Joko pitää olla tunnetta, ei saa olla tunnetta, sitä on liikaa tai liian vähän. Naisia varmaan ahdistaa kun olen seksuaalinen mies ja tykkään seksistä, etkä sinä voi kertoa minulle kuinka usein tai miten harrastaa seksiä. Ennemin joku seksinukke kuin joku sivuston nainen.
Kuvitteletko että "sivuston naiset" on joku kollektiivi jotka kaikki ajattelee samalla tavalla? Parempi kyllä pysyä niissä seksinukeissa jos ymmärrys on tuota lajia.
Täällä on sellainen peukku systeemi ja se kertoo paljon. Joten en edes kuvittele vaan tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti tunnet naisia. Minun omatunnolle ei yhden illan jutut sovi ja tiedän kun oma ihastus panee baarin vessassa älykääpiötä miestä. Tilastojen mukaan nainen yleensä lopettaa suhteen ja palautuu erosta kymmenen kertaa nopeammin.
Haittaako jos naisella on lapsia? Itse en just lasten takia haluaisi mitään parisuhdetta, mutta kuuma seksi jonkun luotettavan vakityypin kanssa sopisi hyvin.