Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehet suhtautuu jos sanoo tiukasti että tää on sitten vaan seksiä eikä mitään muuta?

Vierailija
03.12.2023 |

Ei aikomustakaan liittoutua tai alkaa piiaksi. Leikkiä kyllä voisin...

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku ja vailla naisystävää, niin ottaisin haasteena ja kokeilisin saisinko naisen rakastumaan itseeni. Kun olin nuori tyttöystäväni sanoi, ettei mene koskaan naimisiin kun miehet pettää kumminkin. Otin se haasteena ja päätin osoittaa sen vääräksi. Kävi vähän hassusti, kun tyttis ostatti sormukset väkisin ja vei vihille. Sillä tiellä oltu koko ikä. Ei tullut silloin nuoreana ajateltua ihan loppuun asti vaikutuksia. Mutten ole kyllä katunutkaan.

Vierailija
22/61 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu naisesta. Suurimman osan kanssa olisi innoissani pelkästä seksisuhteesta, mutta jos on ihastumista niin sitten tuntuisi että on tullut torjutuksi. Seksin harrastamiseen pelkkänä seksinä pitäisi kannustaa enemmän ja ilmapiirin muuttua vapaammaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OooPS.

--

Niin varmasti.

' tai alkaa piiaksi.. ' ?

--

Mielenkiintoista. Kertoisitko lisää..

En usko että tunnen ketään (elävää) ihmistä joka on toiminut ko.tehtävässä: piika-ihmisenä. Tunnetko sä?

Mitä tarkoitat: Olisit sitten se, 'piika'.. ihminen. 

Hauskaa kuulla. ;)

Vierailija
24/61 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ,ei onnistuisi minulla.  Sanoisin että kiitos vaan minua kiinnostaa se ihminen ensin enemmän kuin seksi . Siis tietysti molemmat samassa kaupassa jossain vaiheessa.  

Vierailija
25/61 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama puhdas seksisuhde ollut joista kaksi oli naisen aloittama. "Pannaan ja mä soitan ku tekee taas mieli." Kättä lippaan ja homma hoitoon. Mulle käy enemmän ku hyvin.

Vierailija
26/61 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä panen vain paljaaltaan. Jos se daamille sopii, niin mikäs siinä.

Vierailija
27/61 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, että kuinka tiukka olet.

Vierailija
28/61 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se minulle tuskaa olis ollut, jos sellaiseen olisin repsahtanut, mutta kaipa olisin repsahtanut silloin joskus.

Vierailija
29/61 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Mutta en kyllä aseta naiset toiveita etusijalle tuossa tilanteessa.

Vierailija
30/61 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavasti paremmin kuin silloin jos mies sanoo noin naiselle.

Vierailija
31/61 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen mutta se, joka kiintyy. En välttämättä ihastu enkä rakastu mitenkään helposti. Kiinnyn.

Vierailija
32/61 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnostuisi tuollaisesta.

Vierailija
33/61 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on samaa mieltä ?

Vierailija
34/61 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne oikeasti usko vaikka sanonkin :( Monet miehet kuvittelee että me naiset aina kuitenkin rakastutaan niihin vaikka ei edes vietettäisi kovin paljon aikaa yhdessä eikä meillä olisi juuri mitään yhteistä seksin lisäksi. Ovat vaan niin varmoja omasta erinoimaisuudestaan ja siitä että naiset ei oikeasti tiedä mitä haluavat. No itsehän sitten jäävät lopulta ilman sitä seksiäkin.

Vierailija
35/61 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet kiinnostuvat silloin, jos ilmoitat, ettet halua seurustella.

Sitten taas mies, joka piirittää naista ja sanoo rakastavansa - menettää mielenkiintonsa juuri siihen paikkaan kun nainen antaa vastakaikua tunteille.

Miehet eivät ikinä tiedä, mitä haluavat.

Vierailija
36/61 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sitähän se kaikissa tapauksissa on.

Vierailija
37/61 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kuinka sivuston naiset määrittelee kuinka seksuaalinen mies saa olla. Joko pitää olla tunnetta, ei saa olla tunnetta, sitä on liikaa tai liian vähän. Naisia varmaan ahdistaa kun olen seksuaalinen mies ja tykkään seksistä, etkä sinä voi kertoa minulle kuinka usein tai miten harrastaa seksiä. Ennemin joku seksinukke kuin joku sivuston nainen.

Vierailija
38/61 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... harvassa ovat ne naiset jotka pystyvät harrastamaan seksiä ilman tunteita mutta kyllähän heitäkin on, eivät siis ole ihan täysin taruolentoja ;)

Itselle kävisi enemmän kuin hyvin sellainen Nainen joka haluaa vain ja ainoastaan seksiä, ilman sen kummempia suhdevirityksiä =) Seksiä jossa mies vie ja nainen vikisee...

Vierailija
39/61 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy siihen, miksen ole koskaan pettänyt on se, että itsellä niin kova itseluottamus, että olisin kumminin tyydyttänyt naisen niin hyvin, että hän olisi rakastunut minuun ja se taasen olisi ollut huonoa varatulle miehelle, jolla kotona menee hyvin. En olisi kumminkaan osannut olla itsekäs, vaan vienyt naisen saturnuksen kiertoradalle, jos ei muuten niin olisi ihastunut isoon kulliini.  Jos taasen en olisi ollut itsevarma naisen tyyydyttämisestä, niin ei olisi edes kannattanut lähteä harrastamaan seksiä.  Yksi seireeni meinasi jo onnistua murtaumaan läpi, mutta sitten hänkin ripustautui liikaa, joten skippasin koko jutun. Tarjosi jo kaikkia kolmea reikää ja olisi suostunut kakkosvaimon osaan. Toki minulle riitti tieto, että saisin naisen jos haluaisin, mitä en  toki edes epäillyt.  Mutta on tullut aina purettua itseluottamus vaimon tyydyttämiseen ja pilluun. Hyvä näin.

Vierailija
40/61 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kuinka sivuston naiset määrittelee kuinka seksuaalinen mies saa olla. Joko pitää olla tunnetta, ei saa olla tunnetta, sitä on liikaa tai liian vähän. Naisia varmaan ahdistaa kun olen seksuaalinen mies ja tykkään seksistä, etkä sinä voi kertoa minulle kuinka usein tai miten harrastaa seksiä. Ennemin joku seksinukke kuin joku sivuston nainen.

Kuvitteletko että "sivuston naiset" on joku kollektiivi jotka kaikki ajattelee samalla tavalla? Parempi kyllä pysyä niissä seksinukeissa jos ymmärrys on tuota lajia.