Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän Perheen nettijatkot: Oletko varannut lomamatkan netistä?

03.09.2008 |

Olen varannut useasti loman, lähinnä pakettimatkan Aurinkomatkojen ja Finnmatkojen nettisivujen kautta ja kaikki on sujunut todella hienosti. Lisäpalvelut ja jopa erikoisateriat lennolla ovat olleet juuri miten pitääkin.

Ainut miinus Finnmatkoille siitä, että olivat ylibuukanneet suositun hotellin ja loman lähetessä vaihtoivat varaamani hotellin toiseen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varannut lomamatkan netin kautta omatoimisesti? Menikö kaikki kuten piti, vai aiheutuiko yrityksestä pelkkää harmia? Mitä palvelua suosittelisit?

Vierailija
2/11 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ongelmia. Edullinen matka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan varattu hotelleja ja muita majoituspaikkoja netistä. (muistaakseni hotels.com) Täytyy kyllä sanoa että niiden nettimainosten perusteella ei ole täysin voinut odottaa millainen yöpaikka on ollut - kerran kävi niin että paikka oli parempi kuin olisimme ikinä voineet kuvitellakaan ja toisella kerralla paikka oli niiiin kamala, että ei kyllä osunut meidän toiveisiin laisinkaan!

Parhaat suosittelut saa edelleen niiltä, jotka paikoissa ovat käyneet ja osaavat sanoa kenelle ne ihan oikeasti sopivat. Jossakin hotellivarauspalvelussa oli kyllä kivasti kävijöidenkin kommentteja, mutta ne jäävät usein pintapuolisiksi. Ja mistä sitä tietää miten niitä kommentteja on sinne valikoitu ja otettu vain positiivisimmat mukaan.

Vierailija
4/11 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentoja ja hotelleja erikseen. Lentoja olen varannut sekä finnairin että seat24:n kautta, kumpikin palvelu toimi moitteettomasti. Hotelleja on tullut varattua ebookersin, hotelliin.fi sekä sunhotelsin kautta, kaikki toiminut loistavasti. Booking.comin kautta saa parhaiten informaatiota hotelleistä, mutta ei välttämättä halvinta hintaa. Kannattaa myös etsiä netistä muiden matkaajien mielipiteitä hotelleista, niistä on todella apua.

Vierailija
5/11 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka meni aivan nappiin lisäpalveluineen ja hotelli sekä ympäristö oli kuvatun kaltainen. En kuitenkaan luottaisi pelkkään mainokseen vaan hotelli/lomakohde kannattaa vähintäänkin googlata.

Vierailija
6/11 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin varannut hotelleja, ihan ok. Samoin olen varannut 2 kertaa mökin ulkomailta netin kautta, molemmilla kerroilla tosin soitin ja kyselin tarkemmin tietoja omistajalta ennen varaamista.

Vierailija
7/11 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

netin kautta; erikseen lennot, auton ja majoituksen (hotelli tai vuokratalo). Ainoa mihin on joskus "pettynyt" on hotellin taso; parista pikku kuvasta ei näe koko totuutta. Mutta eipä siellä ollakaan kuin pesulla, pisulla ja nukkumassa:)

Linkkejä joita käytetty; homelidays.com, abritel.fr, ebookers, lentoyhtiöiden sivut, booking.com yms yms kymmeniä eri vaihtoehtoja

Vierailija
8/11 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kertaa ei voi buukata esim lentoja takaisin eri pääiville. Usein olis tarvitta sille , että esim perhe matkustaa yhdessä, mutta toinen vanhemmista tulee myöhemmin takaisin. kerran katsoimme tarkkaan, että koneessa näytti olevan tilaa, mutta koska jouduimme varaamaan lennot sitten erikseen eri paluupäivän takia, niin lopulle perheelle ei löytynytkään tilaa. Ja nettiosto on sitova. Lopuksi löytyi lennot toisen yhtiön kautta, vaatien runsaasti odotusta ja koneen vaihdon.

Vierailija
9/11 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 x pakettimatka, 1 oli äkkilöhtö 2 viikoksi ja majoitus oli huono. Kyllä siellä meni kun ei vielä lapsia ollut, mutta ikinä en lähde lasten kanssa määrittelemättömään majoitukseen...

Toinen pakettimatka meni kanssa hienosti, ei mitään ongelmia. Finnmatkat.

Kolmas oli itse varattu lennot, hotellimajoitus 1 yöksi sekä viikoksi majoitus Rcin kautta sekä autonvuokraus. Kaikki meno hienosti.

Vierailija
10/11 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempien kautta olen ottanut lentoja ja aina on homma toiminut hienosti. Myös Mr Travel ja Matkapörssi on hyviä Itse paketoimalla säästää pitkän pennin, varsinkin jos matkaan lähtee useampi.

Vierailija
11/11 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sjunut Finnmatkat, Aurinkomatkat, Tjareborg, laivamatkoja jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän