Mustasukkaisuus, meneekö normaalin rajoissa?
Haluaisin puolueettoman mielipiteen siitä olenko liian mustasukkainen. Mies sanoo että olen, ja omasta mielestäni olen vain ehkä vanhanaikainen.
Mies on työpaikallaan kerännyt naisten numeroita, ja lähettelee heille viestejä joissa on sydämiä. On myös joskus fyysistä työtä tehdessään riisunut paidan pois ja jatkanut töitä, ja tätä naiset on sitten videoineet.
Mies vinkkailee silmää naisille, myös minun läsnäollessa.
Kaikki tämä on saanut minut varpailleen, ja varmaan turhan epäileväiseksi. Mies sanoo että olen idiootti ja hänellä ei saa olla naisystäviä koska yritän kontrolloida jne.
En kyllä kontrolloi, vaan kyselen välillä tarkemmin jostain ja tästä mies ei pidä, koska loukkaannun jos kuulen jotain mikä minusta on väärin (esim se että lähettelee sydänviestejä naisille).
Noh, saatte tuomita mutta ehkä jollain olisi joku järkevä kommentti myös.
Kommentit (29)
Miehellä ei välttämättä ole mitään oikeasti meneillään tai edes suunnitteilla muiden kanssa ja ilmeisesti sen takia hän kuvittelee voivansa väittää, että sinulla ei ole syytä pahoittaa mieltäsi. Minusta hänen toiminnassaan oleellisinta on, että hän ei välitä tunteistasi pätkääkään vaan on julma ja itsekäs. Ilmeisesti hän nauttii aiheuttamastaan kivusta.
Jos rakastaa toista, ei halua pahoittaa hänen mieltään ja haluaa kohdella häntä kunnioittavasti toisten läsnäollessa ja muutenkin.
En usko, että noin inhottavasti toimiva mies on muutenkaan mikään ihannekumppani. En ymmärrä, miksi kukaan olisi tuollaisen törpön kanssa. Jos suhteenne on tuore, niin pahempaa on luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei tosiaan pyydä anteeksi vaan muuttuu tosi hyökkääväksi jos pahoitan mieleni jostain mitä hän on tehnyt. Aina päättyy siihen riidat että joudun pyytämään anteeksi tökeröä käytöstä.
Ap
Älä tuhlaa ainutlaatuista elämääsi tuohon "mieheen". Ei tule muuksi muuttumaan ja aina osaa kääntää asiat niin että syy hänen käytökseen on sinussa. Särjet tässä suhteessa vain itsesi ja omanarvontuntosi. On ihmisiä jotka nostaa sinut korkeuksiin ja sitten on näitä miesystäväsi kaltaisia ihmisiä jotka vievät sinut pohjamutiin. Hän ei ole rakkautesi arvoinen.
Mitä mies sanoisi siihen, jos lähettelisit sydämiä muille miehille ja vinkkailisit heille silmää miehen läsnäollessa? Oletko kokeillut?
Narsistista käytöstä, miksi olet tuollaisen kanssa? Mies saa kiksit joka kerta, kun näkee reaktiosi.
Miehesi on täysi ääliö. Itse en kyllä katsoisi tuollaista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei tosiaan pyydä anteeksi vaan muuttuu tosi hyökkääväksi jos pahoitan mieleni jostain mitä hän on tehnyt. Aina päättyy siihen riidat että joudun pyytämään anteeksi tökeröä käytöstä.
Ap
Niin no tämä kertoo kaiken. Ei ota huomioon sinun tunteitasi, vaan kääntää asian niin päin että sinä olet syyllinen. Sitten kun/jos pettää niin sekin on sinun syysi. Haluatko oikeasti olla tämän tyyppisen miehen kanssa parisuhteessa? Se on nimittäin ihan vapaaehtoista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies sanoisi siihen, jos lähettelisit sydämiä muille miehille ja vinkkailisit heille silmää miehen läsnäollessa? Oletko kokeillut?
Niin tai ilman paitaa siten että miehet kuvaa...
Noi viestit jo pelkästään on sellaista, mitä en terveellä itsetunnolla varustettu nainen hyväksy, vaan jättää miehen. Ja toi miten kohtelee sua on toinen suuri turn off, josta naisen pitäis tajuta jättää mies.
Miksi sä et heti tajunnut, selvittele sitä eron jälkeen vaikka terapiassa. Jotain ihmissuhdemalleihin liittyvää ongelmaa taustalla.