Onko paikkakunnallasi ketään kylähullua?
Ois hauska kuulla tarinoita kylähulluista ja niiden edesottamuksista. Jätä paikkakunta ja muut vastaavat tiedot kertomatta kuitenkin.
Meillä naapuri joka harjaa lumet omenapuista auton lumiharjalla, kesäisin kävelee kalsareissa kylänraittia pitkin. Piha täynnä sekalaista romua.
Kommentit (21)
Asun Helsingissä. Tää on täynnä kylähulluja.
Kaikki Persut ja niiden kannattajat ovat kylähulluja.
Kiuruvesi on täynnä hulluja, nyt pinnalla Pottukoira ja kirkkoherra Kimmo Kivelä.
On eräs joka kuvittelee olevansa muun paikkakuntalainen kun on.
Naiseksi pukeutuva mies joka tykkää keräillä romua. Ei taida olla mikään yllätys palstalaisille, kenestä on kysymys.
Meidän kylällä on veljekset. Toinen ei puhu koskaan mitään, toinen saattaa vastata jos häntä ensin puhuttelee. Ovat kuulemma molemmat lukeneita miehiä, mutta kumpikaan ei ole työelämässä. Asuvat vanhassa kyläkaupassa.
Luultavasti minä? Muutin tänne missä asunkin - suuresta etelästä ja aloin tekemään "akkojen hommia"...
Yksi viherpipertäjä joka luulee että kaikki on ilmaista ja työnteko on satua.
Yli 200 000 asukkaan kaupungissa?
Minä. Pukeudun ja käyttäydyn eksentrisesti. Kylähulluna on mukavaa.
Ainakin meidän kylällä on hyvin harvalla, jos kellään, ns. terveen paperit. Minulla ainakaan ei ole ja tuskin sinullakaan, vai onko?
Vierailija kirjoitti:
Dailen Joosep
Ou jee 😎
On täällä esimerkiksi Liekkipappa.
En tiedä, Veikkokin kuoli kauan sitten.
On, pyörii erityisesti urheilutapahtumissa joihin järkkärit päästävät sen mukaan. Hyväntahtoinen vinksahtanut heppu joka jupisee itseksiään ihailevaan sävyyn kentällä olijoista (ja olemattomista), kaikki tuntevat hänet ja moikkaavat heppua.
Oli vielä 15 vuotta sitten ihan normaali keski-ikäinen mies mutta kaatui fillarilla, löi päänsä ja alkuun ei ollut mitään mutta myöhemmin (vuoden kuluessa) sai jonkun kohtauksen joka taannutti hänet ala-asteikäisen tasolle.
Kalliossa niitä riittää, varmaanki joka toinen on vinksvonks.
Hoitaja, joka haukkuu kylän ihmiset, soittelee torvea autostaan vihaisesti, jos näkee ihmisiä. Seonnut peräkamarintyttö. Pidetään kylähulluna.