Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko/oliko sinulla äiti, joka on sinun puolellasi kaikessa

Vierailija
02.12.2023 |

Ja huolehtii ja murehtii että voit hyvin?

Kaikilla pitäisi olla. Minulla oli, mutten tajunnut sitä nuorena, että se hössötys ei ollut tarvetta kontroloida, vaan varmistaa, että minulla on kaikki hyvin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Syyttää minua siitä, ettei voinut jatkaa miehetöntä ja lapsetonta sinkkuelämää. Ihan kuin olisin valinnut tänne syntyä. Mulla on kielellinen ja taiteellinen lahjakkuus mutta jopa saatuani kolme laudaturia ja muutkin arvosanat jees, sanoi "olet paska". Lisäksi on sanonut "Kukaan ei tykkää susta, sulla on vain vihollisia"

Ja nyt kun oon 34 v syrjäytynyt ikisinkku ihmettelee miks en oo saanu miestä ja miks oon huonoitsetuntoinen.

Vierailija
22/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut. Uusperheessä elettiin ja kun pyysin äidiltäni apua siihen, ettei minua hakattaisi joka päivä kotona, niin olin kuulemma niin ärsyttävä että olen ansainnut sen.

Ja kun käytettiin seksuaalisesti hyväksi kotona, niin ei tehnyt rikosilmoitusta eikä mitään muuta sellaista, mutta tuli aamupalapöytään kanssani ja sanoi että minun ei kannata puhua tapahtuneesta mitään koulussa, ettei minua aleta kiusaamaan. Olin 9-vuotias. 

Äitini valitsi aina miehet ennen minua eikä ikinä ollut puolellani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei äidin pidä olla lapsensa puolella kaikessa: äidin tehtävä on myös osoittaa lapselle tämän olevan väärässä/huonokäytöksinen (aikusenakin) jne.

Se, että ei koskaan kyseenalaista omaa lastaan, vaikka aihetta olisi ,tarkoittaa curling-vanhemmuutta. Sillä tehdään lapselle haittaa,aikuisellekin.

Eli vanhemman on kyettävä osoittamaan oikean ja väärän ero.

Kyllä, mutta pitkällä tähtäimellä se, että kyseenalaistaa lapsensa hölmöilyt on myös lapsen parhaaksi pitkällä tähtäimellä. Ja siten se on lapsensa puolella olemista. 

Vierailija
24/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini varmaankin teki parhaansa minun suhteen, niillä eväillä jotka hänellä oli. Turha on "velkoa" häneltä muuta. En itsekään ole äitinä  lähelläkään täydellistä.

Nyt äidillä on muistisairaus, en usko, että tuntee enää minua joka vierailulla. 

Vierailija
25/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä kysy kuulumisia. Itsekäs ja omahyväinen äiti on.

Näin täälläkin.

On lähinnä omalla puolellaan. Pitkään toimin ilmaisena terapeuttina tyttövuosista saakka saamatta itse tukea missään vaiheessa. Lisäksi päihdeongelmainen. Erittäin kuormittavaa seuraa.

Vierailija
26/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli. Nyt on ikävä.

😢😢😢 Aivan samoin minulla. Itku tulee kun nyt kaikkea aloin muistella. Toivon että ihmiset saisivat pitää äitinsä mahdollisimman kauan ja arvostaa jos ja kun on aihetta.

Vierailija
27/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä kysy kuulumisia. Itsekäs ja omahyväinen äiti on.

Itsehän kysyt tietenkin äitisi kuulumisia? 

Vierailija
28/28 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Edelleen huolehtii ja pitää puoliani jos tarvis. Vaikka olenkin jo 32 v ja ollut omillani 8 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän