Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka oppia hyväksymään vartalonsa (olen jo 48)

Vierailija
02.12.2023 |

Inhoan vartaloani ja erityisesti ylävartalon massiivisuutta kun on leveät hartiat ja leveä rintakehä yhdistettynä isoihin rintoihin ja isoihin käsivarsiin. Kuinka oppia hyväksymään itsensä? Olenko ainoa ulkonäöstä edelleen epävarma keski-ikäinen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko aina kaiken hyväksyä? Minua helpotti eniten ajatus, että hyväksyn sen että en hyväksy. Jokin valheen uskottelu todeksi itselleni olisi paljon työläämpää ja tuskallisempaa.

Oon samaa mallia ja 44v.

Vierailija
2/15 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai asian oppii tai sitten ei. Minulla auttoi sen että lopetin vertailun, olen se mikä olen ja sillä hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös 44 ja enää ei ole ongelmaa kun laihdutin normaalipainoon viitisen vuotta sitten.

Vierailija
4/15 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti. Tänä vuonna olet taatusti kauniimpi kuin ensi vuonna. Tai sitä seuraavana.

Vierailija
5/15 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös 44 ja enää ei ole ongelmaa kun laihdutin normaalipainoon viitisen vuotta sitten.

Mä oon normaalipainoinen. Se ei vaikuta kropan rakenteeseen, joka mulla on erittäin epänaisellinen. Mikään mun kropassa ei ole "kiva kohta". Alipainoisenakin olin ihan yhtä kammotus.

Tuo toinen 44v

Vierailija
6/15 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa oppia iloitsemaan itsestään. Ja kannattaa oppia arvostamaan terveyttä. Sen takia kannattaa liikkua ja syödä terveellisesti. 

Vierailija
7/15 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, minusta minä olen seksikäs pömppiksen ja jenkkakahvojeni kanssa. Katso itseäsi peilistä ja ihaile. Niin minäkin tein tuossa hetki sitten, ihailin miten ihana pörröpää sieltä peilistä katsookaan mustassa poolossa ja trikoissa, ei ole niin millilleen kurvit kohdallaan, mutta on pilkettä silmissä. Läymäytin itseäni takapuolelle ja iskin itselleni silmää. Oon mä ihana. 

Vierailija
8/15 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alavartalotreeni isoilla painoilla -> lihasta. Vyötärölle kaventavat liikkeet; ei rutistukset ja lankut! Ylävartalolle kehonpainotreeniä (slim arms treenit YouTube)

Vierailija
9/15 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös leveä rintakehä ja leveät hartiat. Salitreenin kannalta se on huippujuttu, kun yläkroppa ottaa hyvin lihasta ja painot nousee! Kannattaa opetella korostamaan niitä hyviä puolia itsessään, sen sijaan että surkuttelisi huonoja. Täydellinen ei meistä kukaan ole. 

Vierailija
10/15 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteiden mallilla voi jonkin verran vaikuttaa kuten varmasti tiedätkin. Joku antoi vinkin että kannattaa havainnoida miltä siellä kehon sisällä tuntuu. Ja arvostaa kaikkea sitä mitä kehosi pystyy tekemään. 

Vierailija
11/15 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako avaaja, että hän on v-kirjaimen muotoinen, kuten miehet eli perseetön? Tällaisia naisia näkee usein, mutta yleensä syy on kyllä ylipaino ja rasva vaan kasaantuu rintoihin ja olkavarsiin eikä pyllyyn ja reisiin.

Kuntosaliharjoituksista voisi olla apua. Treenaat alaruumiistasi vahvan ja ihan keveillä painoilla yläkroppaan sutjakkuutta. 

Vierailija
12/15 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, minusta minä olen seksikäs pömppiksen ja jenkkakahvojeni kanssa. Katso itseäsi peilistä ja ihaile. Niin minäkin tein tuossa hetki sitten, ihailin miten ihana pörröpää sieltä peilistä katsookaan mustassa poolossa ja trikoissa, ei ole niin millilleen kurvit kohdallaan, mutta on pilkettä silmissä. Läymäytin itseäni takapuolelle ja iskin itselleni silmää. Oon mä ihana. 

Mä satuttaisin käteni, jos läimäyttäisin itseäni takapuolelle, kun mulla on niin luiseva lätty neliöpeppu. Treenattu on. Ei tulosta. Ja jos lihon, niin kaikki kerääntyy kylkiin ja selkään. Mitkään vaatteet ei istu nätisti, koska en ole perusnaisen muotoinen. Olen nähnyt kyllä ihania ylipainoisia, joilla on ihanasti silti sentään vyörärö ja peppu.

Vierailija
13/15 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä satuttaisin käteni, jos läimäyttäisin itseäni takapuolelle, kun mulla on niin luiseva lätty neliöpeppu. Treenattu on. Ei tulosta. Ja jos lihon, niin kaikki kerääntyy kylkiin ja selkään. Mitkään vaatteet ei istu nätisti, koska en ole perusnaisen muotoinen. Olen nähnyt kyllä ihania ylipainoisia, joilla on ihanasti silti sentään vyörärö ja peppu.

Sama minullakin, tosin perse on alkanut kerätä läskiä eikä mitenkään nätisti, mutta hei me ollaan yli 40v ollaan armollisia. Meillä on vielä ihan hyvät ja toimivat kehot ( toivottavasti) ne tarvitsee vain huolenpitoa ja rakkautta. Tiesitkö muuten, että se neliömäinen lattaperse on yleisin naisten takapuolen malli?  Ei tavoitella mahdottomia.

Vierailija
14/15 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt sairastuisit vaikeisiin kroonisiin sairauksiin surisit sitä että käytit niin paljon aikaa terveen kroppasi ulkonäön murehtimiseen. Lisäksi, eikö yhtään kiukuta se miten naisia on aivopesty määrittämään ihmisarvonsa ulkonäön kautta?

Vierailija
15/15 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, 48 on aikas iso koko ('jo'). Minkä ikäinen olet? Vaan on sitä...elämässä nuutakin kuin ulkonäkö!