Matkustaisitko suoralla lennolla New Yorkista Uuteen Seelantiin turistiluokassa, 18 tuntia?
Kommentit (43)
Tuossa on pohjalla jo Nykin lento.
Lentäisin itse mieluummin ensin Ausseihin, siinä tulee jo hyvä rupeama yhdellä välilaskulla, viettäisin siellä jonkun päivän ennen kuin jatkaisin Uuteen-Seelantiin.
Air New Zealand: New York - Aukland 18h, paluu 15h55min.
Vierailija kirjoitti:
Air New Zealand: New York - Aukland 18h, paluu 15h55min.
Lennonnumerot vielä juhlavasti NZ1 ja NZ2.
Olisi aikamoista, jos olisi molemmilla puolilla vieruskaveri. Hyvällä tuurilla toisella puolella omaan penkkiinsä mahtumaton tyyppi ja toisella puolella joku sylilapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joku laki pitäisi laatia, että noin pitkillä lennoilla saa olla vain bisnesluokan penkkejä.
Varmaan kuitenkin turistiluokan hinnalla.
Itse näin iän myötä olen alkanut kärsiä pysyvistä korva- ja kuulo-ongelmista lentojen jälkeen. Ehkä tuo 18h putkeen on kuitenkin parempi kuin monta nousua ja laskua perätysten. Kai tuo menee. Syö kevyesti ennen lentoa, vielä kevyemmin lennolla, juo vettä, mukavat vaatteet, lentosukat ja villasukat, niskatyyny, ajanvietettä. Mutta onhan se aika puuduttavaa istua penkissä samassa asennossa. Jos olet pienikokoinen, voit nostaa jalkoja välillä penkille, venytellä jne.
Business-luokka eri asia.
Ajatuskin saa pyllyn puutumaan ja alaselän kolottamaan.
Olen kerran tehnyt työmatkan, jossa oli lento Bryssel-Dallas. Kesto 14h, joten ei ekstra 4 tuntia tuntuisi missään. Kolmen tunnin jälkeen muuttuu zombiksi eikä enää tajua maailman menosta mitään. Sitten pari tuntia ennen laskeutumista sitä taas havahtuu. Tuossa oli etuna että economyssä oli tyhjää ja sain oltua pitkällään neljällä penkillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran tehnyt työmatkan, jossa oli lento Bryssel-Dallas. Kesto 14h, joten ei ekstra 4 tuntia tuntuisi missään. Kolmen tunnin jälkeen muuttuu zombiksi eikä enää tajua maailman menosta mitään. Sitten pari tuntia ennen laskeutumista sitä taas havahtuu. Tuossa oli etuna että economyssä oli tyhjää ja sain oltua pitkällään neljällä penkillä.
Pieni etu... Ei oikeastaan edes olisi kannattanut mainita.
Nauratti hieman tuo viimenen lause. Että ihan vaan huono PR on se syy, miksi kannattaa olla pudottamatta konetta maahan...
"What happens if the plane runs out of fuel?
It wont. Airlines and their passengers fall out regularly over long delays, lost baggage, cancelled services and missed connections, but crashing your customers into the ground because you havent put enough gas in the tank is generally seen as a PR no-no."
https://www.telegraph.co.uk/travel/news/london-sydney-direct-flight-pla…
Vierailija kirjoitti:
Nauratti hieman tuo viimenen lause. Että ihan vaan huono PR on se syy, miksi kannattaa olla pudottamatta konetta maahan...
It wont. Airlines and their passengers fall out regularly over long delays, lost baggage, cancelled services and missed connections, but crashing your customers into the ground because you havent put enough gas in the tank is generally seen as a PR no-no."
Tottahan se on. Jos kone putoaa niin sen matkustajista kukaan ei osta enää lentolippua kyseiselle yhtiölle.
Vierailija kirjoitti:
Eikös kohta tule suoran lento Lontoo-Sydney... Siinäpä myös saa istua takapuolensa kipeäksi.
Lukekaa kirja -Panttivanki-, en nyt muista kirjoittajaa, 👨😨
Noin 12 tuntia olen lentänyt enkä kyllä enää lähtisi samalle matkalle saatikka vielä pidemmälle.
En lähde pitkille lennoille enää. Alkoi jo ahdistaa, kun lensin Etelä-Amerikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan se on. Jos kone putoaa niin sen matkustajista kukaan ei osta enää lentolippua kyseiselle yhtiölle.
Toisaalta, eivät myöskään tee vihaista somepäivitystä, jossa mollaavat kyseistä lentoyhtiötä.
En, en muutenkaan matkusta enää turistiluokassa.
Hyi mitä juntteja tässä ketjussa. Menkää sitten vaan flixbussilla varsovaan ja pakatkaa omat voileivät mukaan niin kuin kunnon suomijuntit.
No uimallako olis toinen vaihtoehto?
1 tunnin pituisella lennolla pääsee Helsingistä.Tukholmaan. Lyhyelläkin lennolla pääsee siis jo Suomesta ulkomaille. Tämä on itse asiassa yllättävää kun Suomi on muka niin kaukana ja syrjässä.
Doha-Sydney A380. Turistiluokassa, mutta kannattaa ehdotomasti ottaa ikkunapaikka alakerrasta tuossa konetyypissä, koska siitä kivasti kunnolla lisätilaa, koska se kaksikerroksisen koneen seinä kaartuu alakerrassa tosi paljon ulospäin, joten penkin ja ikkunan väliin jää paljon lisätilaa.