Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asianajaja lopetti jutun hoitamisen, mikä voi olla syynä? Ensin olivat niin valmiina taistelemaan asian puolesta, kunnes se loppui

Vierailija
02.12.2023 |

Eli asianajaja ei jostain syystä enää halunnutkaan jatkaa asian puolesta taistelemista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erimielisyys päämiehen ja asianajajan välillä? Tajunneet, etteivät voi voittaa juttua?

Vierailija
2/5 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamuspula?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asianajaja tajusi, että mahdollisuuksia voittoon ei ole, niin motivaatio voi kadota. Tai sitten asisnajaja on todennut yhteistyön päämiehen kanssa mahdottomaksi.

Vierailija
4/5 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kyse ei ole voitosta tai häviöstä. Vaan siitä että totuus voittaa ja totuutta olisin ainakin itse valmis puolustamaan. En siis ole asianajaja, mutta opiskelen juridiikkaa amk:ssa.

Vierailija
5/5 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se sama josta toinen avaus ymmärryskyvyn puuttumisesta. Asianajaja saa lopettaa jutun hoitamisen kesken jos katsoo että on luottamuspula päämiehen puolelta tai sitten jotain muuta, esimerkiksi joutuisi itse rikkomaan lakia, asianajajalla on totuudessa pysymisvelvollisuus ettei pidä mennä uskoutumaan välttämättä aivan kaikkea vaikka edustaisikin jutussa.