Miten toimii se ilta-ale, jossa kaikki 60% tarjouksessa?
Kiinnostaisi vähän säästää rahaa, etenkin nyt ennen joulua (ja miksei myöhemminkin), joten miten se kauppojen ilta-ale toimii? Olen pari kertaa käynyt kaupassa n. klo 22 aikoihin, mutta kaikki tuotteet ovat vaikuttaneet olevan kuitenkin normaalihintaisia, eli mitään ale-kylttejä ei ole näkynyt, ei punaisia lappuja, eikä mielestäni kassallakaan tullut mitään lisäalennusta. Saako sen 60% alennuksen kassalta ja koskeeko se vain joitain tuotteita? Olen ostanut ihan peruselintarvikkeita, kuten leipä, maito, vihannekset, hedelmät, juurekset, säilykkeet, ja satunnaisesti jotain erikoisempaa. Minulla on kauppojen etukortit, eli jos koskee vain kanta-asiakkaita, olisi minun pitänyt kai saada alennus? Vai onko kyse tietyistä kellonajoista. Meidän lähelle on puoleen yöhön asti auki oleva Prisma, yhteentoista asti oleva Alepa ja puoleen yöhön asti oleva K-Supermarket. Ainoastaan Alepassa on jotkut leivät tarjouksessa klo 21 jälkeen, mutta usein niiden tarjoushintaistenkin kilohinta on silti korkeampi kuin esim. Ruispalojen.
Pystyisin kyllä käymään kaupassa myöhään, jos tosiaan silloin saa kaiken 60% alennuksessa - lapset ovat jo sen verran isoja, että pystyvät olemaan myöhäisenkin kauppareissun ajan yksin kotona.
Kerran eläessään erehdyin menemään vähän ennen kahdeksaa paikalliseen S-kauppaan, niin kyllä nauratti kun köyhät oli jo varttia ennen kärryt täyteen keränneet ale tuotteita. Menisivät töihin tai jotain, niin ei tarvitse kytätä aletuotteita. :D
Terveisin
400neliön oma maksettu kivitalo
Oma maksettu Lexus 5.0i V8 RC-F ja Nissan GTR pihassa
Muutama kesämökki pohjoisessa
Toimitusjohtaja