Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko aurinkomatkat ookoo matkanjärjestäjä? matkatoimistossa sanottii että tulee halvimmaks

Vierailija
03.09.2008 |

lapset 1 ja 3 ja kaks aikuista oltas lähdössä tammikuusa agyptiin

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurinkomatkat taitaa olla paras matkanjärjestejä suomessa. Luotettava ja suomalainen. Homma toimii

Vierailija
2/6 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkanjärjestäjistä. Lapsialennusten kannalta paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieläkö joku ostaa matkan matkatoimistosta?

Vierailija
4/6 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä valitsen aina sen matkatoimiston, jossa paras hotelli meille. Ollaan matkustettu näillä kaikilla isoilla toimistoilla, ja paljon, enkä juuri ole eroa huomannut (opaspalveluja ei kyllä käytetä, ehkä niissä se ero sitten just olisi?). Ja kyllä, me ainakin varataan aina matka matkatoimistosta, en jaksa itse alkaa erikseen varailemaan lentoja ja hotelleja ja kuljetuksia, haluan että yhdellä puhelinsoitolla kaikki hoituu.

Vierailija
5/6 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä valitsen aina sen matkatoimiston, jossa paras hotelli meille. Ollaan matkustettu näillä kaikilla isoilla toimistoilla, ja paljon, enkä juuri ole eroa huomannut (opaspalveluja ei kyllä käytetä, ehkä niissä se ero sitten just olisi?). Ja kyllä, me ainakin varataan aina matka matkatoimistosta, en jaksa itse alkaa erikseen varailemaan lentoja ja hotelleja ja kuljetuksia, haluan että yhdellä puhelinsoitolla kaikki hoituu.

Vierailija
6/6 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ylivoimaisesti kätevin se on hoitaa netissä.