Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän Perheen nettijatkot: Mitä teet, kun seinät tuntuvat kaatuvan niskaan?

03.09.2008 |

Kahvikuppi, kännykkätauko, nettisurffausvartti vai iltakävely? Mistä pihistät itsellesi omaa aikaa arjen keskellä? Mikä on pientä luksusta, joka on mahdollista äidillekin ja auttaa jaksamaan arjen härdelliä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan järjestymään niin että pääsen joko kävelylle raittiiseen ilmaan, jumppaan tai vaikka ruokakauppaan. Oma aika vaatii jonkin verran järjestelyjä kolmen lapsen äidiltä kun mieskin tekee 3 vuorotyötä ja itsekin olen töissä ollut nyt muutaman päivän hoitovapaan jälkeen. Olen pitänyt työssä oloa nyt omana aikana, mutta en tiedä riittääkö se aina. Haluiasin harrastaa liikuntaa jatkossakin ja se onnistuukin mutta säännöllistä harrastusta en voi itselleni ottaa oman vuorotyöni, miehen vuörötyön ansiosta.

Luksusta arkeen on pinetkin asiat kuten aamulla nukkuminen pitkään miehen hoitaessa lapsia. Tai viikonloppu/ yksi yö miehen kanssa ilman lapsia. Harvinaista tosin tämä on. Ihanaa on ollut sekin kun mies anataa joskus minulle rahaa että saan shoppailla itselleni vaatteita. Rakastan nimittäin käydä vaatekaupoilla.

Vierailija
2/2 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia löytyy 5-vuotias ja 1v10kk ikäiset kaksoset ja meno on usein yhtä kaaosta aamusta iltaan. On aivan pakko välillä päästä pois, että pää pysyy kasassa. Silloin muksuja vahtii isä tai mummo ja minä menen lenkille tai lähden vähän kauemmas yksin kauppaan. Jos sauna on lämmin, sinne on päästävä yksin! Siellä voi nauttia hiljaisuudesta ja rentoutumisesta. Kieltämättä usein auttaa myös se pieni herkkuhetki elokuvan parissa, kun lapset ovat viimein hiljentyneet sänkyihinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla