Miksi joku toteaa, että on aina ollut se joka jättää
Kommentit (9)
Koska hän on ollut aina se jättäjä. Eihän tuota muulla tavoin voi kertoakaan
Voi olla että salaa sen että on myös joskus itse tullut jätetyksi ja se on kova paikka se. Valehtelee siis asiasta.
Ihmettelen , että joku kehtaa myöntää, että on jättäjä. Sehän kertoo, että ihmisellä tosi huono ihmistuntemus ja/tai ottaa kenet vaan, kun joutuu sitten jättämään.
Itse olen ollut aina jättäjä, mutten sitä kyllä ole mainostanut. Pitkään olen miettinyt jopa liian pitkään ennen kuin olen eronnut.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut aina jättäjä, mutten sitä kyllä ole mainostanut. Pitkään olen miettinyt jopa liian pitkään ennen kuin olen eronnut.
Lue nro 4.
Saattaahan se tuntua nololta, että on tullut jätetyksi. Monet miehet tekevät kyllä kokemukseni mukaan sitä, että hankkivat sivusuhteen ja alkavat sitten viralliselle kumppanilleen tympeiksi ja kylmiksi, odottaen että nainen huonon kohtelun vuoksi lopulta jättää. Eivät itse uskalla tehdä eropäätöstä. En tiedä selittävätkö hekin sitten itse jättäneensä. Tuskin ainakaan, että maailman ihanin eksä jätti, sillä se kuulostaisi oudolta kun uusi mimmi on ollut jo kierroksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue nro 4.
No asia voi olla noinkin, mutta suhteissa yleensä on jotain hyvääkin. Viimeisen kanssa olin 17 vuotta.
Pönkittää varmaan egoaan että häntä ei kukaan nainen jätä kun on omasta mielestään niin ihana mies. Mieluummin jättää itse ennenkuin kuin tulee jätetyksi. Tällainen mies ei osaa olla yksin joten uusi on jo kierroksessa.