naisen vilauttelu työelämässä
olin pitämässä koulutusta jossa oli 3 fitman porukkaa. sattui sitten niin että eräs nainen kiinnitti huomioni itseensä tauon aikana kun tilassa oli vain pari muuta hlöä. vaan miten...no vilautteli paljasta tussua hameen alta.ja hymyili päälle.olisitko mies vastaavassa tilanteessa tehnyt mitä? pasmani menivät vähän sekaisin eikä meinannut tulla mitään tauon jälkeisestä tunnista.tunnin jälkee hymyili jielä kunnen siirtyi toisen kouluttajan tilaan
Kommentit (7)
Kuulostaa kivalta mutta oikeasti jos ei kumminkaan pääse panemaan niin voi olla vähän turhauttavaa pidemmän päälle.
Omat kokemukset on vähän kiltimmästä esittelystä. Näyttävä rintojen esittely venyttelemällä palaverissa. Pyllistely työpöydällä, ehkä pikkarit näkyvissä ja tietysti se naisellinen kävely edessä.
Kauan, kaun sitten nuorena harrastin karatea ja pikku seurassa jo matalilla vyöarvoilla joutui/pääsi vetämään alkulämittelyjä ja perusliikkeitä, varsinkin sitten kun se mustavöinen ykkösvetäjä pääsi urheilukouluun kun joutui inttiin.
Kuin's ollakaan alkeisryhmän omissa silmissä kaunein, ehkä 18-vuotias tyttö alkoi kiusoitelle pukeutumalla sen hitsin ohueen valkoiseen T-paitaan, josta tisut kuultivat huolella läpi. Tämä siis ihan alussa ennen varsinaista valkoista karatepukua. Ei siinä sen kummempaa, vetäjät tosin joutuivat keskittymään aika lailla tosissan itse harjoituksien sisältöihin. Taisi tyttö silloin tällöin tahallaan tehdä vaikka peruslyöntejä väärin että sai vetäjän näyttämään mallia. Katseen pitäminen silmissä vaati lajille tyypillistä itsehillintää😅
Enemmän vilautteluita työpaikoille.
Oikeudessa nähdään kun mies vähän vilauttelee kulkusiaan.
:-)
Tein arkista työtäni omassa toimistohuoneessa, ovesta pyörähtää naiskollega ja kertoo voiko hän tehdä yhden homman työkoneellani. Ihmettelin toki, mutta väistin hieman ja hän tarttui hiireen ja parkkeerasi kauniin takapuolensa naamani eteen. Olin hetken pölmistynyt ja hän kääntyi hymyillen katsomaan minua päin.
Samalla oveen, minkä vieressä kapea ikkuna, koputti kaksi asentajaa tuntilappujensa kanssa.
Tyttö pomppasi ylös ja poistui samantein huoneesta. Asentajia hymyilytti. Kävin sen jälkeen kysymässä saiko hän tehtyä mitä oli tarkoituskin. Hän vastasi hymyillen, että joo.
Se jäi siihen, ja harmittaa vieläkin. Tai olin ymmärtänyt koko homman väärin.
Miehiä töissä on niin helppo härnätä ku ottaa tisseistä kii ja vähä niitä nostelee ja liikuttelee.
Meillä oli aikanaan yhdessä firmassa sihteeri, jolla aina välillä vilahti tissit tai pikkarit hameen alta. Saunaillassa muutaman siiderin jälkeen tuli miesten kanssa lauteille. Joku kai sitä taisi pannakin.