Putouksen 16. kauden näyttelijät julkaistaan: PE 1.12!
Tänään klo 10 jälkeen siis julkistetaan tulevan kauden näyttelijät. Mukana on täysin uusia kasvoja sekä vanhoja tuttuja. Niina Lahtinen juontaa kautta, jonka sketsihahmokilpailu on uudistunut sekä mukana on myös kaksi täysin uutta ohjelmaosiota!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/putous-nayttelijat-julkistetaan-per…
Kommentit (32)
Miksi ei oo Mikko Töyssyä, hyvä näyttelijä
Onkohan Eino Heiskanen yhtä lahjakas kuin isänsä Kari Heiskanen?
Vierailija kirjoitti:
Onhan Aku Hirviniemi mukana?!?
On, ilman viiksiä.
Ei saa nauraa juonsi Viki Erkkilä
Vierailija kirjoitti:
Parempi ainakin kuin
'tämätämä' tai se Roopen juontama 'ei saa nauraa' ja mitä näitä onkaan
Ei Roope juontanut *ei saa nauraa, se oli Viki, mikä oli surkeuden huippu.
Vierailija kirjoitti:
Eino Heiskanen on Kari Heiskasen ja Sara Paavolaisen poika.
Tunnetaan parhaiten palstalla Syke-sarjan Aleksi Rantavuona.
Hirveen negatiivisia uhoavia kommentteja täällä!
Ettekö hyvät kansalaiset arvosta sitä, miten paljon nää näyttelijät joutuvat ensinnäkin tekemään töitä, että saavat edes mahdollisuuden esiintyä tällaisessa lauantai-illan live-showssa? Lisäksi näytteleminen ei ole helppo homma, ja nämä putouslaiset tekevät vain lopulta normaalia työtä, jotta pääsevät leiville!
Arvostan itse suuresti heidän heittäytymiskykyä, ja avoimuutta! Jos et tykkää tämänlaisista ohjelmista, älä sitten katso, äläkä varsinkana rupea pilkkaamaan ohjelman huonosta tasosta.
Kuvittelepa itse tekeväsi mitä ikinä töitä teetkään, ja sitten joku tulee haukkumaan sut alas. Mitäs siitä aattelet niinkuin omalta kohalta? :/
Vierailija kirjoitti:
Kaksi uutta lahjakasta näyttelijää: Eino Heiskanen ja Niclas Pohjola. Paluun tekevät viime kaudelta tutut Köpi Kallio, Ushma Olava, Linda Wiklund ja Joonas Kääriäinen.
Uusina osioina Pokkakoe ja Kierrepallo!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-putous-kauden-tahdet-muk…
Olin varma että tää oli läppä, mut ei.
Putous kukoisti aikana jolloin siinä oli huippunäyttelijöitä ja oikeasti huvittavia vitsejä. Nyt on nobodyja tekemässä ketäänloukkaamatonta tylsyyttä.
Roskikseen joutaa tuo formaatti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei oo Mikko Töyssyä, hyvä näyttelijä
laihdutusleirillä
Töyssy saa nykyään elokuvarooleja. Kuuluu jo eturivin näyttelijöihin kuten Hirviniemi. Sellasia ei putouksessa nähdä. Putous on joillekin ponnahduslauta kuuluisiksi näyttelijöiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tämäkin sonta jo lopu
No mikä mättää? Näyttelijät? Juontaja? Vai onko muuten vaan tylsä ohjelma?!
Munkin mielestä ei oo enää nykyään mitään verrattuna ohjelman kulta-aikoihin. Tempo on vähän turhan kova, mutta mielestäni se riittää viihdyttämään mua. Välillä juontajalta saattaa lipsahtaa jotain, tai näyttelijät on pöljiä, mutta joku siinä vaan silti on, mikä saa mun suunpielet kääntymään. En toki enää välitä ohjelman sisällöstä, ja viime kaudella osa sketsihahmoista oli aika epähauskoja, mutta kokonaisuudessaan mielestäni VIELÄKIN ihan ok lauantai-illan show.
Olen eri, mutta oletko nähnyt tv:ssä pyörivää uuden kauden mainosta? Omat odotukset eivät olleet korkealla alunperinkään, mutta ihan tuollaista kuraa en olisi minäkään odottanut. Ei tuollaista katso yksikään normaali aikuinen ihminen. Hämmästyttävää millainen aivoton sonta menee nykyään läpi ja ihmiset vielä katsovat sitä ja osa vieläpä innoissaan. Toisaalta se alkaa olla viihdyttävä itsessään, että ensin yhdet uunot sekoilee kuin vähä-älyiset ja sitten toiset uunot nauraa sille kaikelle. On hupaisaa pohtia sitä muiden kanssa ja nauraa tuollaiselle älyttömyydelle. Kaikkein ällistyttävintä on, että tuo vain innostaa noita hupsuja lisää ja he tekevät sitten vain vielä älyttömänpiä juttuja x,D Sanonta siitä, ettei pitäisi yllyttää hulluja pitää todellakin paikkansa. No, oma on häpeänsä ja ohjelmansa. Luulisi silti maikkarin hurjien tappioiden edes avaavan näiden silmiä, mutta ei, sekoilu ja hölmöily senkun jatkuu.
Noh, omapa on mielipiteesi, siihen en voi vaikuttaa!
Kuitenkin, onhan tälläkin ohjelmalla jonkinlainen katsojakunta (viime kaudella keskim. 600 000 katsojaa, Wikipediasta katsoin). Eihän maikkari tätä ohjelmaa muuten tekis, jos ei sais jonkinlaista katsojakuntaa. Kanavalla on nyt vaikeita aikoja, ja Putous on sellainen ohjelma, josta yhtiö saa ainakin varmat tuotot.
Osalle nykypäivän huumori ei uppoa, mutta osalle uppoaa. Maailma muuttuu!