Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiiättekö mikä tuntuu kaikista pahimmalta?

Vierailija
01.12.2023 |

Se kun olet ollut juomatta tyyliin kohta 11 kuukautta eikä yksikään sun läheinen ole sanonut sulle, että hei hienoa kun olet pärjännyt noin hyvin tai kiva kuulla että sulla menee elämä hienosti jne.. Laitoin yksi päivä kuvankin mihin laitoin tekstin että olen ollut 10 kk selvinpäin eikä yksikään mun läheisistä ole koko kuvasta tykänny :( En ole huomionhakuinen mutta kyllä mä haluaisin että omat läheiset (lapsuudenperhe, sukulaiset) edes olisi iloisia siitä että oon selvinpäin enkä oo retkahtanut. Kyllä kummi ja muut käy kyllä kovasti kyylää tarinoita Ig ssä mut yksikään ei edes vaivaudu sanomaa mitää saati tykkäämään. Sen sijaan olen joutunut jopa estämään törky viestejä. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on lopettanut juomisen siihen saa tukea esim. aa-kerho. Mee sinne.

Vierailija
2/14 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin kauan joit, 10v putkeen ? se pelko, että retkahtaa, siks ei moni puhu. Älä välitä(helppo sanoa) mut voi niillä itellä olla omia ongelmia, ei jaksa sinun asioihisi perehtyä ? Auttoiko ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
4/14 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä löytää tuki muualta tässä vaiheessa. Sukulaisesi eivät ehkä uskalla luottaa raitistumiseesi. Tuo on varmasti rankkaa ja kurjaa mutta toisaalta olet laittanut muut 10 vuotta kestäneen rankan ja kurjan läpi. Iso pyörä ei käänny hetkessä. 

Vierailija
5/14 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että kaipaat tukea, mutta sitä saat parhaiten vertaisilta.

Suku ja ystävät voivat olla kommentoimatta siksikin, että kommentin antajalle tai raitistumisesta "tykänneelle" tulee olo, että on pitänyt raitistunutta juoppona. Tuntuu paremmalta ohittaa kommentoimatta ja vain toivoa parasta. Nurinkurista, mutta näin se on. 

Vierailija
6/14 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päättää elää järkevästi, niin ei sitä tehdä huomion takia! Tai kehujen. Vaan siksi että se on viisasta. Pätee kaikkiin asioihin, ei asioita saisi tehdä siksi että somessa saa tykkäyksiä. Hävittää koko somen, se on viisainta.

Vierailija
7/14 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea raittiista elämästä! Palkitse itsesi jollain mistä saat lisää iloa ja terveyttä, ja mikä tukee raittiuttasi, esim. kuntosalijäsenyys tai uudet treenivaatteet. 

Vierailija
8/14 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että kaipaat tukea, mutta sitä saat parhaiten vertaisilta.

Suku ja ystävät voivat olla kommentoimatta siksikin, että kommentin antajalle tai raitistumisesta "tykänneelle" tulee olo, että on pitänyt raitistunutta juoppona. Tuntuu paremmalta ohittaa kommentoimatta ja vain toivoa parasta. Nurinkurista, mutta näin se on. 

En jotenki jaksa uskoa että tuommoisesta olis kyse. Saan viestejä missä haukutaan mua kehitysvammaiseksi, H u oraksi jne olen kyllä estänyt ne tyypit mutta silti. En tiiä olisko sitte ollu vaa parempi että olisin puukon iskuun eikä olisi tarvinnu ees yrittää itteni, lapsien ja läheisten takia olla selvä. Luulin kyllä alussa, että kyllä joskus minusta pidetään mutta ilmeisesti ei. 

Vierailija
9/14 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään susta . Auttaako?

Vierailija
10/14 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että mulla on lievä kehitysvamma mutta se ei ole mikään oikeus ketää pitää oksennus ämpärinä mihin voi vaan oksentaa oman pahan olonsa. 

Vierailija
11/14 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin aika monta vielä pahemmalta tuntuvaa asiaa

Vierailija
12/14 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään susta . Auttaako?

Et varmaan ole sukulainen. Niin iha toinen juttu 😞

Vierailija
13/14 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä etsi muiden hyväksyntää,  varsinkaan somesta.  Unohda some, käännä katse peiliin ja ole sinut itsesi kanssa.  Etsi uutta sisältöä elämääsi, oli se sitten aa-kerho tai päivittäiset uimahallikäynnit. Loppujen lopuksi ihminen on aika yksin. 

Vierailija
14/14 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia ehkä . Onnea sinulle 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi