Mies lähti sinkkukaverinsa kanssa lomareissulle
Ovat 5 yötä reissussa, minulta ei kysynyt mitään etukäteen, ilmoitti muutama vko ennen matkaa että ovat lähdössä. En tiedä olenko ahdasmielinen tai mustasukkainen kun en oikein ymmärrä miksi haluaa lähteä kahdestaan tämän kaverinsa kanssa. Ovat Keski-Euroopassa katsomassa jotain jalkapallopelejä.. Molemmille viina maistuu joten ryyppäävät varmasti aamusta iltaan 5 päivää.
Onko teidän mielestä ok tällaiset matkat? Hän sanoo aina että tämä on viimeinen reissu, mutta sitten tulee aina uudestaan. Kaupunki jossa ovat, on sellainen josta varmasti tämä sinkkumies ainakin löytää seuraa, ilmaista tai maksullista...
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on sellainen asia, josta olisi kummankin hyvä olla samoilla linjoilla. Eli kannattaisi alunperinkin yrittää löytää kumppani myös tällä perusteella. Säästyy paljolta, jos näkemykset vapaa-ajan vietosta, lomista ym. ovat samankaltaisia.
Samoilla linjoilla mistä? Siitä, saako aikuinen ihminen käydä lomamatkoilla? Ei tästä oikein voi olla kuin yhdellä linjalla.
Ei sulla mitään miestä ole.Menehän nyt vaan nukkumaan.Huomenna on parempi päivä.
Mä en pidä näistä retkistä yhtään ja mies kyllä tietää sen. Toki silti lähtee.. Mä en vaan keksi mitä muuta tekisivät kun ryyppäisivät ja olisivat naisissa. Mä en saisi kuitenkaan koskaan tietää.
Harrastaako muiden miehet tällasia matkoja sinkkukaverin kanssa?
ap
Mikä tässä on trollia? Ihan todellinen tapaus mun elämästä.. ja kaipasin vaan vähän vertaistukea.
ap
Tämähän oli hauska provo.
Kiitos nauruista 🤣🤣🤣🤣
Siis onko tää jotenkin erikoista että olen huolissani tosta heidän matkastaan? Kännissä sekoilevat suurkaupungissa, voi sattuakin mitä vaan. Ja kyseessä yli 50 v äijät, joilla varmaan joku villitys menossa.
saattaa soitella kännissä yöllä, vaikka tietää mulla olevan lapset tämän viikon..
ap
Typerä trolli Seuraavalla kerralla vähän parempi,jookos 🤣🤣