Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tahti tai rytmi seksissä?

Vierailija
30.11.2023 |

Vasta nyt kolmekymppisenä tietää vastauksen ostsikkoon. Kiitos omalle nykyiselle miehelle.

Voiko tällaisia miehiä olla olemassa?

-On hemmetin komea!

-Siivoaa oma-aloitteisesti, jopa kynttilät palamaan kun tulet kotiin

-Ei raivostu helposti, kykenee keskusteluun ja on emotionaalisesti fiksu

-Pesee kädet ennen kuin hiplaa

-Osaa koskea oikeasta kohtaa ja oikealla nopeudella ja oikealla paineella

Ja se tärkein.. Tietää juurikin millä tahdilla, nopeudella ja tyylillä panna.

-Pystyy tulla kahdessa minuutissa tai pidättämään jopa tunnin, lopettamatta panemista. 

Niin onko tämä normaalia naiset? Tavallinen mies?😀🙏🏽

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oikea tahti on Veikko Lavin Silakka-apajalla kappaleen tahti, kiihtyykin sopivasti loppuun ja kestää just vain sen mainitsemasi 2 minuuttia.

Schwinggggg!

-winner-

Vierailija
2/21 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se oikea tahti on Veikko Lavin Silakka-apajalla kappaleen tahti.

Schwinggggg!

-winner-

🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on Bess joka on laatinut aiheesta laulunkin:

... ja me rakasteltiin tähän tempoon ...

Vierailija
4/21 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkel: Pappilan hääyö.

Jos tästä rytmi vielä paranee, on se jo liikaa.

Vierailija
5/21 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"-Pystyy tulla kahdessa minuutissa tai pidättämään jopa tunnin, lopettamatta panemista. "

Oi että, tämä olisi luksusta! Tuskastuttaa nämä alle 5min miehet.

Vierailija
6/21 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kaksitahtinen, työ- ja poistotahti.

Naisellani on koko ajan imutahti, siitä erikoinen valioyksilö kyseessä. 

Minulla on myös kiertomäntä eli kullini on lainattavissa. 

M48, guru

Vierailija
7/21 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 kertaa vuodessa.

t. Aviomies, naimisissa 15 vuotta

Vierailija
8/21 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3-4 kertaa vuodessa.

Saattaa ottaa nivusista meidän seksipositiivisten alituiset panojutut; oletan?

M48, guru

Vierailija
9/21 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä lambada on se jolla vaimo tullut. Eli hinkattu ja pyöritetty lantioita yhdessä. Vaikka itsellä pitkävetoinen iso mäntä, niin edestakaisesta pitkästä iskusta ei ole ollut hyötyä. Vaimon imutahti on hoitanut liikkeen ihan omatoimisesti orgasmeihin asti. Lienee sekin harvinainen ominaisuus. Pitkät iskut ja tahdit olleet lähinnä minun ilojani. Niistä paras ollut aina se ensimmäinen sisään murtautuva rauhallinen ja voimakas isku joka aina resonoi koko vaimon kropan läpi silmiin asti, joihin tulee aina jännä ilme. 

Vierailija
10/21 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä lambada on se jolla vaimo tullut. Eli hinkattu ja pyöritetty lantioita yhdessä. Vaikka itsellä pitkävetoinen iso mäntä, niin edestakaisesta pitkästä iskusta ei ole ollut hyötyä. Vaimon imutahti on hoitanut liikkeen ihan omatoimisesti orgasmeihin asti. Lienee sekin harvinainen ominaisuus. Pitkät iskut ja tahdit olleet lähinnä minun ilojani. Niistä paras ollut aina se ensimmäinen sisään murtautuva rauhallinen ja voimakas isku joka aina resonoi koko vaimon kropan läpi silmiin asti, joihin tulee aina jännä ilme. 

Ole hyvä vaan, ideani ja tekstini ovat vapaasti käytettävissä ja hyödynnettävissä jos ne tuottavat joillekin parempaa seksuaalista sisältöä elämään. 

M48, guru

Vierailija
11/21 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3-4 kertaa vuodessa.

Saattaa ottaa nivusista meidän seksipositiivisten alituiset panojutut; oletan?

M48, guru

Itsekin olen kyllä varsin seksipositiivinen, vaikka aika harvoin enää nykyään sitä herkkua on kotona tarjolla.

t.  Aviomies, naimisissa 15 vuotta

Vierailija
12/21 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bluesin tahtiin ,kunhan ei kuitenkaan Chicago bluesin . Kappaleet yleensä pitkiä ja livenä erilaisia variaatioita ja sooloja kitaralla ja Hammond B3 soundilla . 

Vierailija
13/21 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä vaan, ideani ja tekstini ovat vapaasti käytettävissä ja hyödynnettävissä jos ne tuottavat joillekin parempaa seksuaalista sisältöä elämään. 

M48, guru

Tokkopa se mitään vaikuttaa elettyyn seksielämään tai tulevaan. Kunhan nyt vain käytin kuvailuissa samanlaista ideaa, kun sattui  sopimaan aiheeseen ja meidän koettuun seksiin. Joten kiitti siitä. 

Vierailija
14/21 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho ei ole tainut kukaan siis kokea vaataavaa, yhtä lukuunottamatta ;) -ap

Vierailija
15/21 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa tunteellista mutta rytmikästä varmaa hitaampaa, loppua kohti kiihtyvää. Välissä semmoisia yllättäviä kiihdytyspyrähdyksiä, joista tulee mulle takuuorkku. Lopussa ihan valtavaa takomista ja tähtiä vilisee, kun saa yhdessä miehen kaa. Mulla on kyl aika täydellinen poikaystävä. Jos hän yrittääkin jotain muuta asentoa, revin hänet päälleni. Häpeän vieläkin sanoa tätä, mutta rakastan nuorena naisena ls-asentoa.

Vierailija
16/21 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme jo sen verran vanhoja, joten laulun sanoin....

*Läskiä ja lotinaa ja mamman pyllyä ihanaa,*

Vierailija
17/21 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen setti?

Itselleni tämä on jälleen asia mikä takaa sen että mun pää kestää kaiken tän seksihässäkän mitä mun ympärillä pyörii. Oon käynyt yhä täällä ihan päivittäin nussimassa aina kun oon himassa ja tän vuoden uutuutena mulle on se kun oon sit munmuijilla aina käynyt vetää sen maailmankovimmanseksivarvin kanssa. Oon kans huomanu sen miten nussimisen aikana kerkeää kuuntelee myös musaa ja kaikesta tärkeimpänä se miten voi koeajaa uusia settejä aina uudenmuijan kaa. Oon ite aatellu sen olevan vähän niin kuin että jos ne saa nussimaan mua kovempaa kuin ikinä aikasemmin niin silloin musta on se ainoo ja oikee meno..;)) No ehkä teilläkin, seksihässäkkää..

Tavallinen mies?

Joo oon enkä sitä miksikään muuksi muuta!

Vierailija
18/21 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"-Pystyy tulla kahdessa minuutissa tai pidättämään jopa tunnin, lopettamatta panemista. "

Oi että, tämä olisi luksusta! Tuskastuttaa nämä alle 5min miehet.

Itseä tuskastuttaa enemmän messuhallinaiset ja Outi E:t

Vierailija
19/21 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi että, tämä olisi luksusta! Tuskastuttaa löysät ja lahnailevat naiset..

Löytyyhän täältä hyviäkin kommentteja, samaa mieltä!

Vierailija
20/21 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Ravellin Bolero antaa näin ikämiehellekin sopivan tahdin ja kiihdytysvaiheet. Kestokin on aika sopiva kapellimestarista ja orkesterista riippuen, 10 - 15 minuuttia. Siten voikin siirtyä vaikka silakka-apajalle, kun tuoksukin sopii hyvin tunnelmaan.