Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutaanko sinkkukoreista kaupassa?

Vierailija
30.11.2023 |

Mitä mieltä? Otatko käyttöön? Minusta hyvä idea! Ja toivon että tulee meidänkin kauppaan.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on vanha juttu. Ainakin Espoon Isossa-Omenassa noita oli joskus kauan sitten. Kokeilinkin, ei mitään vaikutusta mihinkään. Tunsin ehkä oloni hieman epämukavaksi.

-M

Vierailija
22/42 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se metoo jos mies lähestyy naista jolla on sinkkukori?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö paritus ole laitonta Suomessa?

Vierailija
24/42 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupungin marketissa on jo sinkkukorit eikä ole tarvinnut kertaakaan yksinään kaupasta palata.

Vierailija
25/42 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se metoo jos mies lähestyy naista jolla on sinkkukori?

Ei jos mies on suurinpiirtein saman ikäinen eikä tule heittämään mitään "Mitäs se näpsäkkä neiti täällä ostelee, kokkaatkos mulle päivällisen" juttuja.

Vierailija
26/42 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kaupungin marketissa on jo sinkkukorit eikä ole tarvinnut kertaakaan yksinään kaupasta palata.

Paljonko veloitat?

Vierailija
27/42 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut kenenkään puhuvan sinkkukoreista kaupassa.

Vierailija
28/42 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu?

Joissain kaupoissa on esim. Vaaleanpunaisia koreja millä tarkoitus ilmoittaa, että on sinkku. Jos kuljet sinkkukorin kanssa niin sinua on lupa lähestyä. 

Vierailija
29/42 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt sitä. Olen saanut seuraa muuta kautta.

Vierailija
30/42 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn sinkkukoria kantavaa nuorta naista. Sujautan naisen koriin kondomipaketin ja avaan iskurepliikillä "näille on käyttöä illalla" 😎

M37

Vierailija
31/42 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on vanha juttu. Ainakin Espoon Isossa-Omenassa noita oli joskus kauan sitten. Kokeilinkin, ei mitään vaikutusta mihinkään. Tunsin ehkä oloni hieman epämukavaksi.

-M

Joo, ja silloin ne sinkkukorit oli keltaisia.

Vierailija
32/42 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen joskus varattuna ottanut sinkkukorin, kun sisäänkäynnillä ei ollut normikoreja jäljellä.

Tavallinen taikinanaama kaupassa sinkkukorin kanssa ei houkuta ketään. Siinä vain nolaa itsensä.

Vierailija
33/42 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyn sinkkukoria kantavaa nuorta naista. Sujautan naisen koriin kondomipaketin ja avaan iskurepliikillä "näille on käyttöä illalla" 😎

M37

🤣

Mitä tapahtui?

Vierailija
34/42 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään voida kun täällä on heti joko yksi tai useampi ääliömies kirjoittamassa ulilauta-tyylisiä kommenttejaan.

Vierailija
35/42 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi sinkkukori niin miehen pitää silti muistaa, että hänellä on patriarkaatin edustajana väistämisvelvollisuus naisia ja muunsukupuolisia kohtaan.

Vierailija
36/42 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle pinkki kori kelpaa ja sinkkukin olen. Teatteritaustan takia ei myöskään tuijottelut haittaa. Parisuhteesta en niin tiedä, mutta voihan sitä aina yrittää.

Vierailija
37/42 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä näitä kehtaisi käyttää. Ja olisihan se ihan kammottava tilanne, jos käy vuosikausia kaupassa ja ottaa aina sinkkukorin, eikä kukaan koskaan lähesty. Helpompi vain hakea ne ruokansa ja juomansa tavallisen korin kanssa.

Vierailija
38/42 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm olisihan se kivaa piristystä, jos Suomessa tulisi joku juttelemaan. Olen kyllä aika peikon näköinen aina kaupassa käydessä, niin ei ehkä komistukset kauheasti lähestyisi :D mutta voisin siis kokeilla, jos olisi omalla paikkakunnallani!

Vierailija
39/42 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
40/42 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi