Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS:n kuolinilmoituksessa tänään

Vierailija
03.09.2008 |

nuori pariskunta kuollut samana päivänä. Tunsiko kukaan, kuolivatko jossain onnettomuudessa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se nainen ollut toimittaja, kuolinilmoituksessa VTM.

Tavallaan yllättävää, tavallaan myös ymmärrettävää että ovat samassa kuolinilmoituksessa.

Surullinen juttu.

Vierailija
22/33 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tunnustan, olen utelias eikä tänne Savon periferiaan tule Hesaria...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimen perusteella löysin hänen tekemiään juttuja netistä. Pari Ylen sivuilta, yksi Hesarin sivuilta.

Miehen nimellä löytyi jotain tietoa hänen tekemästän kognitiotieteen gradusta.

Minäkin olen utelias, anteeksi vaan kaikille

10

Vierailija
24/33 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tunnustan, olen utelias eikä tänne Savon periferiaan tule Hesaria...

Ai, miksei tulis? Senkun tilaat!

Vierailija
25/33 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa että olivat samassa ilmoituksessa vaikka aviopari olivatkin. En ainakaan itse haluaisi laittaa lapseni murhaajaa samaan suru-ilmoitukseen.

Mies oli ilmeisesti sairastellut psyykkisesti? Jospa sitten ajattelivat että hän oli tavallaan uhri itsekin.

Vierailija
26/33 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisiä ystäviä on vieläkin monia. Mies sairastui yllättäen pahaan psykoosiin pari päivää ennen surmaa, mutta eivät saaneet häntä edes akuuttina hoitoon niin nopeasti. Maanantaina sitten tapahtui, puukotti vaimonsa ja hyppäsi alas parvekkeelta. Puukotus tuli vaimolle yllätyksenä, ei ennättänyt puolustautua.

Molempien perheillä on iso suru, kyseessä ei siis ollut harkittu murha tms. Siinä mielessä voisi ehkä pitää onnettomuutenakin.

Vierailija
27/33 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia sitten, kun Joroisissa eräs nuori mies ampui anoppinsa, lapsensa ja avokkinsa. Lapsi, avovaimo ja tämä ampuja on haudattu vierekkäin, ei kuitenkaan samaan hautaan. Jos olisi minun lapseni ja lapsenlapseni ampunut, niin ei kyllä olisi haudattu lähellekään!

Vierailija
28/33 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin turha kuolema johon ei ole mitään järjellistä syytä/motiivia. Voiko tosiaan ilman mitään aiempaa sairaushistoriaa pimahtaa noin yhtäkkisesti ja dramaattisin seurauksin?

Yhteisiä ystäviä on vieläkin monia. Mies sairastui yllättäen pahaan psykoosiin pari päivää ennen surmaa, mutta eivät saaneet häntä edes akuuttina hoitoon niin nopeasti. Maanantaina sitten tapahtui, puukotti vaimonsa ja hyppäsi alas parvekkeelta. Puukotus tuli vaimolle yllätyksenä, ei ennättänyt puolustautua.

Molempien perheillä on iso suru, kyseessä ei siis ollut harkittu murha tms. Siinä mielessä voisi ehkä pitää onnettomuutenakin.

Vierailija
29/33 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoottista ihmistä ei saa hoitoon - mikä helvetti tässä meidän maassa mättää, kun sairaita ei saada hoitoon edes kuolemanhädässä, vanhukset nälkiintyvät laitoksiin ja lapset säilötään ylisuuriin laumoihin siksi aikaa että vanhemmat pääsevat tienaamaan tuohta valtion kassaan. Pitämään yllä kilpailukykyä! Meidän on kilpailutettu kohta hengiltä - mihin ne verotulot oikein menevät (ai niin, niillä tuetaan metsäteollisuutta, miljonäärien maanviljelyharrastusta yms.).

Minua oikeasti suututtaa tämä välinpitämättömyys.

Vierailija
30/33 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli kyllä hirveä juttu silloin.

Vierailija
31/33 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pohjois-helsingissä viikinmäessä.

Vierailija
32/33 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku pimahtaa tuolla tavalla niin onhan se varmaan levotonta koko seutu!

Halojaaaaaaaa!

.

Vierailija
33/33 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku pimahtaa tuolla tavalla niin onhan se varmaan levotonta koko seutu!

Halojaaaaaaaa!

.