Nainen XU:sta
Tapasin naisen, joka on aktiivinen XU:ssa ja käy paljon heidän tapahtumissa. Tavattiin perinteisesti pubissa. Jos joku ei tiedä, niin XU on parinvaihtajien ja muuten seksuaalisesti aktiivisten yhteisö. Pari viikkoa on nyt tapailtu ja hän kertoi minulle asiasta avoimesti. Mutta kannattaako suhdetta jatkaa? Tuhlaanko vain aikaani. Itse en halua osallistua parinvaihtojuhliin.
Kommentit (14)
Ei kannata. Pilasin itse koko elämäni erään polyamorisen seksuaaliterapeutin takia. Älä tee samaa virhettä. Tuollaiset on itsekkäitä hyväksikäyttäjiä. Pidä omat rajasi ja juokse, vaikka se tuntuisi vaikealta. Kiität itseäsi myöhemmin, jos sen teet.
Riippuu siitä mitä haet. Jos etsit hetken hupia ja haluat satunnaista ja pinnallista seksiä, sitä että pitää olla aina valmiina kun häntä sattuu kiinnostamaan ja joudut hyppäämään naisen pillin mukaan, niin anna mennä. Jos haet luotettavaa elämänkumppania ja kestävää, tasa-arvoista parisuhdetta, niin kierrä kaukaa.
Niin justiin Jos haet pelkkää seksiä Se on sulle just hyvä, mutta jos haluat vakavan suhteen ilman parinvaihtojuttuja niin jätä väliin. Mä en tiedä mitä tässä on edes ihmeteltävää.
Ap, mikä sinua pelottaa naisessa joka on avoimesti seksipositiivinen?
Vierailija kirjoitti:
En ole AP. Omien rajojen rikkominen riittää aivan hyvin syyksi. On viisautta kuunnella ja kunnioittaa omaa intuitiota ja arvostaa itseään. Ns seksipositiiviset, eli itsekkäät jakorasiat, eivät ole luotettavaa parisuhdeainesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole AP. Omien rajojen rikkominen riittää aivan hyvin syyksi. On viisautta kuunnella ja kunnioittaa omaa intuitiota ja arvostaa itseään. Ns seksipositiiviset, eli itsekkäät jakorasiat, eivät ole luotettavaa parisuhdeainesta.
Kuinka arvovaltaisena pidät edellistä kommenttiasi?
No kysy häneltä, onko valmis monogaamiseen suhteeseen. Olin itsekin xu:ssa, kun olin sinkku. Sitten tapasin nykyisen miesystäväni, enkä ole sen koommin muita halunnut.
Miten on ap:lla sujunut treffi- ja panohommat XU-mimmin kanssa?
Itekkin rupesin olemaan naisen kanssa, jolla oli tili xu:ssa. Lopputulema kierrä kaukaa. Meni vaan elämästä yli vuosi hukkaan. Ihan kaheli muija oli. Ei tommosiin palveluihin eksy täysjärkiset naiset.
mitäs jos kysyisit häneltä, että voiko hän ajatella sellaista suhdetta, jossa ei harrasteta parinvaihtoa, sillähän se selviää eikä tällä palstalla...
olen itse avomielinen esimerkiksi monisuhteisuuteen/polyamoriaan, mutta nykyisessä suhteessani olen monogaminen, koska mies on sanonut ettei halua sellaista, eikä halua kumppania, jolla olisi muitakin kumppaneita samaan aikaan. Minulle siis polyamorisuus tai monisuhteisuus ole mikään ehdoton juttu, mutta voisin siinäkin olle, kuten nyt olen sitten monogamisessa suhteessa. tämä suhde mahdollistui vain sen vuoksi, että mies oli tarpeeksi fiksu ja olettamisen ja tulkinnan sijaan hän kysyi minulta itseltäni, että voisink olla vain monogamisessa suhteessa. EIkä siis olettanut, että jaha, tällainen tapaus taas, ei jatkoon, kun se kumminkin pettää joskus tai jättää, kun löytää jonkun polyperheen
Sama pätee sinuun.
Ei tuonne täyskärkiset mene.
Oot kyllä erikoisvajaa sälli kun nostit vanhan aiheen vain nolataksesi itsesi :-D
People are so close minded. First figure out what you want? Act on it.
XU and other places are not for searching your kultapupunen, sielukumppani and Maa Jussi tms. Also most people don't know the true meaning of sex positive and polymory. These are not words. They are lifestyles. Don't like, stay away. One person alone ca not provide us with everything.
Vierailija kirjoitti:
No kysy häneltä, onko valmis monogaamiseen suhteeseen. Olin itsekin xu:ssa, kun olin sinkku. Sitten tapasin nykyisen miesystäväni, enkä ole sen koommin muita halunnut.
Sama täällä. On ollut niin loistavaa aikaa, ettei ole jaksanut/kiinnostanut muut. Mutta ehkä sitten myöhemmin innostutaan...seksipositiiviset tyypit on ihan parhaita ja tasapainottomia löytyy kaikista: esim monet miehet vaikuttaa höyrähtäneet nyt uskontoihin ja haikailevat "perinteisiä" parisuhdemalleja vain alistaakseen naisia ja pitääkseen omista itsekkäistä eduistaan kiinni. Ei kiitos!
Ja ihan parasta, kun toisella paljon kokemuksia! osaa sitten oikeasti arvostaa ja nauttia...<3
Kiertäisin tapauksen itse hyvin kaukaa