Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin Lenswaylta kahdet silmälasit

Vierailija
30.11.2023 |

Yhteishintaan 55e. Sielläkin on kyllä hinnat nousseet mutta nyt sattui olemaan edullisesti. Otin halvimmilla linsseillä, kun käytän noita vain varalaseina. Oletteko tilanneet nettikaupoista laseja?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sieltä kaksi kertaa neljät lasit sovitukseen, mutta yhdetkään ei olleet kivat vaikka yritin valita sen tyylisiä jotka yleensä sopivat. Ja niiden testauskin oli vaikeaa, kun kaikki oli jotenkin vinossa ja vääntyneitä. Voisi kyllä vielä kerran tilata testiin jos nyt vaikka nappaisikin, mä en tarvitse kovin erikoisuuksia linsseihini niin melko halvalla saisi lasit. Se on kiva että mihin tahansa kehyksiin voi myös valita aurinkolasilinssit, sellaisetkin olisi kivat. 

Vierailija
2/2 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin sieltä kaksi kertaa neljät lasit sovitukseen, mutta yhdetkään ei olleet kivat vaikka yritin valita sen tyylisiä jotka yleensä sopivat. Ja niiden testauskin oli vaikeaa, kun kaikki oli jotenkin vinossa ja vääntyneitä. Voisi kyllä vielä kerran tilata testiin jos nyt vaikka nappaisikin, mä en tarvitse kovin erikoisuuksia linsseihini niin melko halvalla saisi lasit. Se on kiva että mihin tahansa kehyksiin voi myös valita aurinkolasilinssit, sellaisetkin olisi kivat. 

No eivät ne toki ihan täydellisiä voi olla tuohon hintaan, siis ulkonäöllisesti. Istuvuus on kyllä kaikissa ollut tosi hyvä minulle, kai pään muoto on sitten "sopiva". Kerran tosiaan tilasin myös tummennetuilla linsseillä, yhdet lasit sinivalosuodattimella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi