Asun 34 neliön yksiössä tyttöystäväni kanssa, haluatko kysyä jotain?
34 neliöö eli olohuone, keittiökomero ja kylppäri sekä parveke. Vuokra 348 euroa + vesi 20 euroa ja sauna 10 euroa?
Kommentit (25)
Miksi valehtelet olevasi parisuhteessa?
Ja mä asun 33 neliön omakotitalossa mieheni kanssa. Asumiskulut 2500€/v. Ja on totta.
Tuli mieleen kun asuttiin 38 neliön yksiössä mieheni ja kissan kanssa ja oli elämäni ihaninta aikaa. Vieläkin asutaan yhdessä ja edelleen meillä on pieni asunto. Kaikille ei varmaan sovi, mutta meille sopii hyvin.
Kuulostaa hyvältä, sopivasti tilaa kahdelle rakastavaiselle ja edulliset asuinkulut.
Itse asuin samoin poikaystävän kanssa kauan sitten. Meillä oli 80 cm patja lattialla ja se oli sopiva meille. Vasta kun vieraat ihmettelivät että kuinka saamme nukuttua, vaihdoimme 120 cm leveään patjaan.
Eli kysynkin: miten nukutte, onko teilläkin 80 cm leveä patja?
Meillä pari neliötä enemmän ja vuokra himpun alle 2000 euroa.
Terkkuja Singaporesta!
Ei se kodin koko, mutta sopu. Sopu sijaa antaaa. Kun on rakkautta ja rauhaa niin vaikka kuinka pienessä kodissa viihtyy.
Helpompi elämä, mitä vähemmän vastuita ja vaivaa.
Mikä on ap: n ongelma? Me asuimme 25 neliön yksiössä kolme henkeä, eikä siinäkään ollut mitään ihmeellistä.
Eikö koskaan tunnu siltä että tulet hulluksi?
Ihan normaalia.,Asuttiin kuusi vuotta 32 m2 asunnossa etu-Töölössä js maksettiin lainaa. Nuorena pariskuntana. Hyvin pärjättiin ja oli normaali sänky, sohva kirjahylly, ruokapöytä yms. Erillinen keittiösyvennys. Ja pesukone. Oltiin nuukana ja maksettiin lainaa. Tosi niukasti elettiin. Kannatti. Sitten muutettiin rivitaloon Haukilahteen
Minäkin asuin nuorempana samankokoisessa yksiössä naisen kanssa. En ymmärrä mitä ihmeellistä asiassa on, että siitä pitäisi kysyä jotain. Jos haluaa olla toisen kanssa yhdessä, niin sehän on tärkeintä, ei asunnon koko. Myöhemmin voi jo sitten kaivata pikkuisen isompaa kämppää.
Mä olen joskus asunut 28-neliöisessä kämpässä naiseni kanssa joskus 20 vuotta takaperin. Oli siinäkin muutossa järkeä, bänät tuli 3kk muuton jälkeen ja häivyin omaan yksiööni. Exäkin vaihtoi kortteeria kuukautta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet olevasi parisuhteessa?
Puhun aina totta toisin kuin petteri orpo.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä, sopivasti tilaa kahdelle rakastavaiselle ja edulliset asuinkulut.
Itse asuin samoin poikaystävän kanssa kauan sitten. Meillä oli 80 cm patja lattialla ja se oli sopiva meille. Vasta kun vieraat ihmettelivät että kuinka saamme nukuttua, vaihdoimme 120 cm leveään patjaan.
Eli kysynkin: miten nukutte, onko teilläkin 80 cm leveä patja?
Aluksi minulla oli 90 cm runkopatja kun asuin yksin tässä ja tyttöystävä nukkui sohvasängyllä 3 kuukautta mutta ostimme sitten 120 cm runkopatjan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö koskaan tunnu siltä että tulet hulluksi?
Ei nyt vielä ole hulluutta näkynyt. 363 päivää tässä ollaan asuttu yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tyttöystäväsi misaki-tyyny?
Ei se ole.
Antaako tyttöystävä kakkosta? Nieleekö?
En