Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis onko vauva joku esine jota raahataan näytille kaikille sukulaisille ja kavereille koko ajan.

Vierailija
29.11.2023 |

Ja jaetaan vielä kuvia sinne tänne siitä vauvasta. Me saatiin vauva ja alkaa olee siis liikaa kun koko ajan pitäisi viedä vauvaa näytille kaikille ja minä ärähdin avovaimolle että nyt ei viedä sitä minnekkään pariin vuoteen eikä jaella kuvia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aikoinaan kuvia jaellut, mutta koska aina asunut ison kauppakesluksen kyljessä, tuli usein poikettua pientenkin lasten kanssa. Itseasiassa lähikauppa oli juuri kauppakeskus. 

. Muistan erään kerran kun olin muutaman kk ikäisen vauvelin kanssa, jonka jouduin nostamaan vaunuista, kun sai itkukohtauksen, niin johan joku siinä lähistöllä aivan ilmeisen tarkoituksella sanoi kuuluvaan ääneen vierustoverilleen: "Mä en niin tykkää kun noita vauvoja pitää tuoda tänne kauppakeskuksiin. Voi saada flunssan ties mitä." Blaah, ihmiset on naurettavia.

P. S Niin, olihan se gang stalking käynnissä jo silloin. En vain tiennyt. 

Vierailija
2/2 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvien suhteen oikeus on lapsella, ei sinulla eikä avovaimolla. Vakavan keskustelun paikka että mitä levitetään ja minne. Mutta kyläilyn suhteen lähestyisin mieluummin huolen kautta, vauva-aika voi olla tosi yksinäistä, ja itse ilahduin kyläilypyynnöistä että sain seuraa ja tekemistä päiviin. Vauvan kanssa voi myös olla ihan tosi tylsää, ja olo on kuin päiväni murmelina jos sama puuro jatkuu päivästä ja viikosta toiseen. Jo tuntikin pois kotoa katkaisee päivää ja oli henkisesti tosi tärkeää. Lähtisikö avovaimo yksin ulos joku kerta, niin sinä saisit rauhallista aikaa lapsen kanssa ja hän vähän vaihtelua päiviin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla