Nykyajan vaatetus ja sen puolia
Miksi nykyaikana ihmiset välittävät siitä kuinka ja miten hienosti pukeutuu? Voiko ihminen joka ei ole muuta kuin työväenluokkaa, pukeutua tyyriisti, olematta tekopyhä?
Miten te näette tämän asian? Vaatteet ovat myöskin käsittääkseni keksityt pitääkseen kehomme lämpimänä ja peittämään hävyt. Siksi en myöskään ymmärrä naisten nykyaikaista pukeutumista johon liittyy asusteet jotka ovat puoliksi alastomat, mutta samaan aikaan naiset haluavat tasa-arvoa, miten tämä pitäisi nyt ottaa?
Kommentit (7)
Nykynuorille pitäisi opettaa että ruumis on tärkeämpi kuin vaate. Vaate menee rikki ja se heitetään pois, meneekö samoin ruumis? Käsittääkseni ei.
Minä vihaan lentokoneita! Pitävät järkyttävää ja pelottavaa ääntä!
Vierailija kirjoitti:
Nykynuorille pitäisi opettaa että ruumis on tärkeämpi kuin vaate. Vaate menee rikki ja se heitetään pois, meneekö samoin ruumis? Käsittääkseni ei.
Menee sitten kun kuolee. Hyvällä tuurilla vaate kestää pidempään kuin ruumis.
Vaatteiden tehtävä on suoja säältä ja tässä on menty liian pitkälle.
Tuhansia miljardeja turhia rytkjä valmistetaan ja tähän tuhlataan varmaan meren verran vettä ja käytettään tuhannen salaman verran energiaa ja näistä syntyy valtion kokoinen kasa jätettä jne
Tämän takia myöskään lämpöä ja vettä ja vaikka mitä ei riitä monien maiden ihmisille ja lapsille, muotihörhöjen tulisi AIKA PALJON HÄVETÄ
Mä haluun törröhuulet ja vihreet korkkarit ja paljon kuvia instaan, minä-minä-minä haluan-haluan ja muista ei välitä, ei kiinnosta muut kuin minä-minä-minä.
"Kyllä siinä nykynuorilla itku silmään ja suru puseroon tulis jos muoti poistettaisiin.. Että siinä menis sitten niiden koko elämä varmaan pilalle, eihän me semmosta haluta tulevaisuuden tekijöille?"
Itse laitan aina viikinkiviitan ja kuninkaan kruunun päähän kun menen ulos. Pelkät Calvin Klein boxerit viitan alla, ihan sama kuin kylmä on.