Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian pikkumainen asiakas, kun luovutin ruokalähettien suhteen jo kolmannella käyttökerralla?

Vierailija
28.11.2023 |

Jo jäähtymään ehtineet ruoka-annokset eivät vain jaksa kiinnostaa. Nautin tästä lähtien sapuskani paikan päällä, niin kuin ennen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt Foodora ja Wolt iiiiiisoissa ongelmissa. Kuskit kaikonneet. Paska palkka ei motivoi pyöräilemään turpa jäässä. Autolla kuskaaminen ei kannata. Näkyy niin, että kun tilaat stadissa niin luvataan 20-30min toimitusaika. Lopulta menee yli tunnin, jopa kaksi ennenkuin safkat ovella. Reklaa kehiin ja palvelun pettämisestä korvausvouchereita tilin lompakkoon.

Vierailija
2/32 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa ajatuskin, että joku riistopalkalla pyörällä talvipakkasessa raahaisi minulle ruoka-annoksen. Pöyristyttävää ja törkeää, kyllä juuttuisi pala kurkkuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole.

Vierailija
4/32 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se fakta, ettei kotiin kuljetettu annos voi ikinä olla niin lämmin kuin paikan päällä syöty annos. Ruoka jäähtyy aina vähemmän tai enemmän. Harvoin on käynyt niin, että ruoka on ihan kylmää, on se aina lämmintä ollut.

Vierailija
5/32 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa tilata orjilta. Kävele sinne kauppaan laiskimus.

Vierailija
6/32 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottaa ajatuskin, että joku riistopalkalla pyörällä talvipakkasessa raahaisi minulle ruoka-annoksen. Pöyristyttävää ja törkeää, kyllä juuttuisi pala kurkkuun. 

Autot on keksitty.

Vierailija
7/32 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole vielä edes alkanut käyttää tuommoisia palveluja. Mutta kuljen jälkijunassa muutenkin, koska maksan edelleen suurimman osan ostoksistani käteisellä.

Vierailija
8/32 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ihan lämmintä on jos itse hakee, mutta meillä on noutopaikat aika lähellä. Ei ole monta kuljetusta samassa reissussa.  Ravintolakin saa kai enemmän noista kun hakee itse eikä ne lähetit mitään tienaa, loppuu aikanaan tuokin. 

Vierailija
9/32 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan niin hankalassa paikassa että ne ei tuu tänne kuin viimeisessä hädässä

joten ei kannata tilata 

Vierailija
10/32 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että on jotain töitä tulijoille. Orpo haluaa jatkossa orjuttaa myös oman kansan työttömät ilmaistöihin, että siinä mielessä poljetan kuskilla ihan puhtain mielin safkani ovelle.

Vierailija
11/32 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. En halua tukea alustataloutta millään lailla. Ravintolaruuat syön ravintolassa, kotona jaksan kokata itsekin.

Vierailija
12/32 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. En halua tukea alustataloutta millään lailla. Ravintolaruuat syön ravintolassa, kotona jaksan kokata itsekin.

No kuka tässä se orja on ja millä perusteella? Lain mukaista palkkaa saava ei ole millään mittarilla orja.

Vierailija
13/32 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen liikuntarajoitteinen ja lopetin palvelut woltin kautta kun

toivat aina mitä sattuu. k-kaupasta tilasin ja aina mitä sattuu

ruoka-kassissa. öö-luokan palvelua. kerran alko idän-ihme

huutamaan että pihalla on lunta, pihalla on lunta.

lunta oli ehkä 2 sentin kerros

Vierailija
14/32 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuski lähtee suoraan toimittamaan minun annostani, ei se ehdi siinä vartissa jäähtyä kovinkaan paljon. Paitsi ranskalaiset ja hampparit, niitä en enää tilaa koska todennäköisyys lötköille nahistuneille ranskalaisille on niin suuri. Sen sijaan thaimaalainen, nepalilainen, kiinalainen ym. ruuat kestävät kuljetusta hyvin.

Silloin jos kuski ahnehtii tilauksia ja saan ruokani tunnin päästä jäähtyneenä, laitan tietenkin palautetta wolttiin,

Vierailija
15/32 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä woltteja enkä foodoraa, koska en halua, että ruoka-annokseni on jonkun ulkopuolisen random tyypin käsissä ties missä. Kuskeilla ei ole mitään työsuhdetta ravintoloihin ja osa tekee kimpassa yksien kuskitunnarien alla, joten välttämättä ei ikinä saa tietää, kenen käpälien kautta se ruokalähetys onkaan kulkenut. Minusta aika epämiellyttävää.

Vierailija
16/32 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esitä tämä palaute Foodora ja Wolt yhtiöiden riistäjille. Älä kuluttajalle. Tässä orastavassa lamassa säästän joka pennin ilmaiskuljetusten, tarjousten ja korvauskuponkien kautta. Jos joku tuo mulle ovelle perhepitsan 12e, niin varmasti sen otan.

Vierailija
17/32 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kuski tykkäätyöstään ja vapaudesta valita työaikoja yms. Se sopii moneen kulttuuriin. Ainoa on, että.ehsot on kiristetty liian tiukoiksi ja palkkio pieneksi. Ei kannata. Vain epätoivoisessa tilanteessa toisen nimellä tekevä tekee sitä vielä. 

Vierailija
18/32 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole vielä edes alkanut käyttää tuommoisia palveluja. Mutta kuljen jälkijunassa muutenkin, koska maksan edelleen suurimman osan ostoksistani käteisellä.

Telefoonillakin voi tilata kotiin. Omistatko näköradion? Sieltä tulee usein mainoksia mahdollisista ruokapaikoista.

Vierailija
19/32 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kerta kun käytettiin ruokalähettiä oli kun oltiin koko perhe sairaana.

Vierailija
20/32 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Olethan antanut heille useammankin mahdollisuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi